moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg klarte å ødelegge sentralstøvsugeren idag! =( Skulle støvsuge litt kjapt på gangen og badet når jeg hadde lagt lillebror, mens storesøster var i dusjen. Støvsuger hodet satt seg fast under stellebordet. Jeg er litt hissig av meg og river til (setter den fast der nesten hver gang jeg støvsuger på badet) og ut triller hodet i 5 deler. En plastpinne som holder sammen hodet og hjulene som triller over gulvet når vi drar støvsugeren bortover knakk. Så da måtte jeg fint vaske resten, og så sitte å se på det skitne teppet i stua. Hmm fornærmet nå. Skal ikke til byen imorgen som jeg ofte skal på onsdager. Men skal heldigvis på fredag. Håper jeg kan kjøpe bare den delen. Da blir det nok i så fall støvsugt for harde livet når sambo kommer hjem en eller annen dag til helgen, og får ordnet det =)
blond Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det er en kjedelig ting å bruke penger på! Så irriterende når det er ens egen feil, ingen å skylde på!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja det er det verste. At det bare er min feil og at jeg faktisk må ut å kjøpe meg en ny. Jeg kunne jo brukt de pengene på noen fine støvletter eller en tøff jeans =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå