Gå til innhold

dere med babyer som krabbet tidlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte de å krabbe, og når begynte de da å gå?..:) bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd, 3 uker, gikk alene 8,5 mnd.

Skrevet

Krabbet da han var 6,5 mnd, gikk skikkelig da han var 13 mnd.

Skrevet

Jenten min krabbet når hun var rundt 6 mnd,reiste seg når hun var 7,5mnd,men slapp seg ikke før hun var 13mnd..Så man kan si vi ventet en stund på at hun skulle gå selv:)

Skrevet

Krabbet 6,5mnd, gikk 13mnd. Bare gunstig med lang krabbeperiode:)

Skrevet

6 mnd med krabbing, gikk også rundt bordet når hun var 6 mnd, 9 mnd da hun sprang og gikk...

Skrevet

Krabbet: 6 måneder og en uke

Gikk: 11 måneder

Han stod på knærne og kunne krabbe opp trappen da han var 7,5 måneder. Flinke lille gutten min!

Skrevet

artig å høre:) mi snuppe krabbet ved 6 mnd og drar seg opp selv nå 6,5 mnd. syns det er veldig spennende! hun er så fornøyd, man kan se at hun er stolt!

Er jo livredd for å skryte for mye da, men vanskelig å unngå når vi treffer andre og hun fyker avgårde..derfor anonym..hehe

HI

Skrevet

mi begynte å krabbe på knærne da hun var 5 mnd, og reiste seg opp og gikk rundt bord osv, da hun også var 5 mnd. dette kom nesten samtidig.

er nå 9 mnd, men går ikke enda da:) men slipper seg, står selv og har tatt et skritt fra søppelbøtten til badekaret:)

bare positivt med lang krabbeperiode:)

Skrevet

Akte seg bakover 3.5 måneder gammel. Gikk fra ham på teppet (dotur) og kom inn og kunne ikke finne ham. Full panikk. Fant ham under bordet..... Krøyp da han var 5 måneder, gikk da han var 10 måneder.

Skrevet

tja min minste begynte å åle (ikke krabbe) rett før 5 mnd. Krabbinga kom litt etter litt siden det gikk raskere å åle seg i starten.

Første skrittene kom i 10 mnd alderen.

Skrevet

Mini krabbet og reiste seg opp 6 mnd gammel, men syns ikke det er spesielt tidlig. Normalt vil jeg kalle det. Er 8 mnd nå, men er ikke begynt å gå. Håper den venter til godt over året. Gikk selv når jeg var 9 mnd, min mor sier det ble myyye knall og fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...