Harmoni Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Har egentlig gått litt i løpet av hele dagen. Var en del slim. Håper det betyr at det begynner å skje noe snart. Har termin i morgen og dette er nr. 3. Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge! Så nå stapper jeg i meg en haug med kanel, og håper at det kan gjøre susen!
Harmoni Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som forresten har gjort noe annet lurt sånn helt mot slutten etter at slimproppen er gått - noe som har ført til fødsel?
zaaaaa *på overtid* Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 merka ikkje slimproppen første gang, men med 2. mann. då tok det 3 dager for slimproppen å komme ut, og den tredje dagen kom den med mykje blod å greier. då byrja ting å skje;) lykke til!
Lyst på nr3♥ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 UT Å GÅ TUR!!!! )) D gjorde jeg... slimproppen min gikk på termindato'en på morgenen, men d var liksom d hele... så på ettermiddagen var jeg og sambo ute å gikk tur, i et bra tempo slik at jeg kjente d.. (ikke at du skal ligge som et slips etterpå alts, men i bra fart fordi...!) Og på kvelden småsprang jeg litt fra stua og ut i gangen noen runder og hoppet litt (føltes som en flodhest da men...) 5 på to den natten våknet jeg av rier og under 7 timer etter var gullgutten ut ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå