Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 ...ble dere gira på å spise hele tida? Jeg føler at jeg "snavler" hele tiden! Bare må ha noe å spise på....huff hvordan skal dette gå ;-)
Sjokoladekaka Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 hehe..nei, ikkje pga spiralen. Har alltid likt å ha noko å gomle på Akkurat i kveld er det hasselnøtter, men det kan like gjerne vere potetgull eller sjokolade:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hm, kanskje jeg bare prøver å skylde på den hehe. Har hatt i meg verdens mest usunne muffins, popkorn og har nå jobbet meg gjennom ost og kjeks fra dåpen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå