Gå til innhold

Dere som har/har hatt hormonspiral....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...ble dere gira på å spise hele tida? Jeg føler at jeg "snavler" hele tiden! Bare må ha noe å spise på....huff hvordan skal dette gå ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..nei, ikkje pga spiralen. Har alltid likt å ha noko å gomle på;) Akkurat i kveld er det hasselnøtter, men det kan like gjerne vere potetgull eller sjokolade:)

Skrevet

Samme som makken :o)

Skrevet

Hm, kanskje jeg bare prøver å skylde på den hehe.

 

Har hatt i meg verdens mest usunne muffins, popkorn og har nå jobbet meg gjennom ost og kjeks fra dåpen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...