Gå til innhold

HERREGUD for noen orgasmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alenemamma som ikke har andre enn skapkamerater å ha sex med. men herregud for noen orgasmer!!

De kommer som perler på en snor, i serier og klitten er stein hard jo. Og jeg har spruta flere ganger.

Er det muuuuulig å ha det så deilig alene?

Snakker om sekunder her fra jeg setter vibratoren borti startknappen til jeg hyler her jo. GUUUUD DÆMN så deilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss! :)

Noe som har skjedd i det siste? Du virker overrasket... Nettopp kjøpt skapkamerat? ;) Eller er du gravid? Ble nysgjerrig på dette...

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg er gift,men har no noen skapkamerater jeg også.Og fy søren,den vibratoren som jeg har,den kan saktens sende deg til himmels,har aldri opplevd så kraftige orgasmer før,den er bare super,og da kommer dem som perler på snor hos meg også hvis jeg ikke er rask og tar den bort fra den harde klitten min...åh,ble nesten våt nå jeg,kjenner fitta begynner og banker her...hehe

Skrevet

alenemamma her også :) Jeg har en skapkamerat jeg også , men jeg føler at det ikke blir det samme når jeg ikke har kroppskontakt gutt/jente er det samme for meg , men føler meg aleine når det kommer til kosen :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva er dette for en slags genial vibrator? Ble kåt bare av tanken!

Skrevet

Jeg har en skapkamerat og samboer.. har ikke prøvd skapkompisen etter jeg ble gravid, men nå tror jeg nok jeg må det! Jeg hadde vansker med å få orgasme med samboeren min før, men nå går det på en to tre...og ikke bare en orgasme! det er helt sykt, og ligger jo og rykker lenge etterpå.. håper det er så digg resten av svangerskapet også! er bare i 8.uke nå så...

Skrevet

ME 2!!! er 23 uker på vei og dette går bare en vei. Bedre og BEDRE orgasmer! og for en vidunderig behandlingsmetode mot bekkenløsning.

jeg har like gode orgasmer alene som sammen med samboern, men det er jo så klart best å dele de.

gleder meg til i kveld :) hehehe .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...