gravid igjen :) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hvilket av navnene liker dere best på gutt og jente ?? navn er veeeldig gøy, men veeeldig vanskelig og bestemme seg for et
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg liker best Frida og Marcus iallefall
LegallyBlond Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Nydelige navn alle fire, så skjønner at det er vanskelig! Kunne brukt alle selv. Men om jeg må velge to blir det Frida og Marcus =)
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Liker begge jentenavnene godt, men liker ingen av guttenavnene noe særlig.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Frida eller Marcus, uten tvil. Ida er så kjedelig at jeg ikke finner ord for det engang, Noah er også ganske vanlig nå og litt pinglete, synes jeg.
Luans mamma Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Frida og Marcus Er lærer og hadde en gang en klasse hvor det var 4 Ida´er... 3 av dem hadde dobbeltnavn, så da brukte vi navn nr. 2 på dem. Veeeeldig mange Ida. Men jeg synes det er et fint navn.
prebs Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Begge jentenavnene er fine, men jeg liker Ida best. Av guttenavnene ville jeg tatt Markus (helst skrevet med K).
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde brukt Frida, og Noah =) Ida er også et nydelig navn, men Frida er penest, synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå