Gå til innhold

hmmm.. Ida eller Frida... Marcus eller Noah ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket av navnene liker dere best på gutt og jente ??

navn er veeeldig gøy, men veeeldig vanskelig og bestemme seg for et ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg liker best Frida og Marcus iallefall :)

Skrevet

Nydelige navn alle fire, så skjønner at det er vanskelig! Kunne brukt alle selv.

Men om jeg må velge to blir det Frida og Marcus =)

Skrevet

Liker begge jentenavnene godt, men liker ingen av guttenavnene noe særlig.

Skrevet

Frida eller Marcus, uten tvil.

 

 

Ida er så kjedelig at jeg ikke finner ord for det engang, Noah er også ganske vanlig nå og litt pinglete, synes jeg.

Skrevet

Frida og Marcus :)

 

Er lærer og hadde en gang en klasse hvor det var 4 Ida´er... 3 av dem hadde dobbeltnavn, så da brukte vi navn nr. 2 på dem. Veeeeldig mange Ida. Men jeg synes det er et fint navn.

Skrevet

Begge jentenavnene er fine, men jeg liker Ida best.

Av guttenavnene ville jeg tatt Markus (helst skrevet med K).

Skrevet

Jeg hadde brukt Frida, og Noah =)

Ida er også et nydelig navn, men Frida er penest, synes jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...