Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Når lønner det seg å kjøpe det, litt greit å ha med seg en på sykehuset. men må jo rekke det før fødselen starter også.......
Mrs. Bouquet Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Er det noen måneder til termin kan du sikkert bare kjøpe ett par billige til å ha på sykehuset, men kjøp en cup større enn du bruker nå. Så kan du heller kjøpe noen mer eksklusive når du vet hvilken størrelse du bør ha og hvilke typer ammebhèr du liker. Noen syns faktisk det er like greit med sine vanlige.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kjøpte en billig en på spar kjøpt til halvpris. var rosa, sikkert fra sommer kolleksjonen til ammebhene. men tenker å kjøpe flere etterhvert når jeg vet hvor store mine bryster blir. i hvertfall tenker jeg det er greit å ha en på lur på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har ammet tre barn og synes ammebh er noe tull... Blir bare irritert på de hektene og hvis du får mye melk hender det at det "renner over" når man ammer, og da blir jo hele bh`n bløt ettersom den brettes nedover... Jeg bruker en spileløs bh fra Abecita, den er kjempebehagelig og holder "tingene" greit på plass selv om jeg bruker d-e-cup.. Bare å løfte opp bh`n og amme, og dra ned igjen når man er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå