Gå til innhold

Ullundertøy- blondinespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker det på barna i barnehage osv. Blir det ikke veldig varmt når de er inne, eller ber dere de ansatte skifte på de?

Ullundertøy innerst, og så vanlige klær og vinterdress???

Jeg er kjempeallergisk mot ull, og har derfor aldri brukt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er det for varmt, men andre syns bare det er godt. For meg er det for varmt med ull, men ungene liker det. Ull, vanlige klær og så vinterdress eller regntøy.

Skrevet

ull regulerer seg etter temperaturen, så det er helt bra som undertøy også inne. og så holder det på fuktighet, så hvis man har blitt kjempesvett når man leker ute, så blir man ikke kald når man kommer inn.

Skrevet

Ull skal ikke bli for varmt, da det puster bedre enn bomull og blir ikke klamt da det trekker til seg all fuktighet.. Så bare la barna gå med ull hele dagen, null stress det!! Det som er så digg med ull er den isoleringseffekten.. Ull holder på den temen kroppen til barnet her naturlig. Genialt!

Skrevet

HI her.

Takk for svar. Hvilke typer klør minst? Sønnen min kan ikke fordra ullgensere f.eks, fordi han sier det klør så fælt.

Skrevet

Mange liker/ønsker å tro at ull regulerer temperaturen, men dessverre gjelder ikke det alle. Så det må man nesten bare prøve seg fram. Noen barn blir veldig varme og rødmussete i ansiktet, da er kanskje ikke ull det beste for dem.

Kan ikke sønnen din fordra ullgensere o.l. kan det godt hende han ikke tåler det, og du bør vær oppmerksom på at ull som mange mener er helt kløfri kanskje føles helt forferdelig for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...