Gå til innhold

til deg som ammer (sex-spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som ammer!

- Er du like kåt nå, som du var tidligere (før amming/fødsel)?

- Hvor ofte har du og din partner sex?

Takker for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laaaangt ifra, desverre...

Jeg er kun i mamma-modus, har liksom ikke "tid" til sex.

Jeg trenger mer kos og nærhet enn sex, men for all del, det er veldig deilig når vi først har det!! Det er bare det å komme til det punktet.. Vi har vel sex èn gang i uka, og for det meste blir det i helgene :)

Håper det kommer seg etterhvert altså..

Skrevet

Fra minsten var ca 3 mnd-6 hadde jeg ikke lyst i det heletatt...

Men det er my bedre nå :) (8 mnd)

Tok meg litt tid før ting var sånn som det var før fødsel.

Har vel sex ca 4 ganger i uka.

Skrevet

Har de som ammer mer eller mindre sexlyst enn de som ikke ammer... ?? :-)

Skrevet

eier ikke lyst på sex i det hele.......skjønner mannen er frustrert...

Skrevet

Er veldig lite kåt for tiden. Når vi legger oss er jeg kjempetrøtt og har egentlig bare lyst til å kose og prate litt før vi sovner.

Men jeg vet at samboeren min har veldig lyst på sex, så vi har vell sex ca annenhver dag.

Det er forsåvidt deilig med sex nå også, men jeg er ikke heeelt med for å si det sånn, ikke noe fyrverkeri akkurat... Tenker mye på at jeg gleder meg til vi er ferdig sånn at jeg kan sove. Huff, håper lysten kommer tilbake sånn som før snart.

Skrevet

Jeg blir sjeldnere kåt nå enn før, men håper det retter på seg når jeg etterhvert slutter å amme. Nå har vi sex ca 1 gang i uka, men før hadde vi stort sett anna hver dag

Skrevet

jeg er like kåt som alltid jeg :) ! Med unntak av de første tre måndene da, da alt var kaos, lille frøkna tok all energi, -å dessuten var jeg livredd for at min samboers penis skulle ødelegge alt nedentil, så jeg torte ikke :-)

Skrevet

I perioden mellom 0 og 6 måneder hadde jeg ikke lyst på sex i det hele tatt. Jeg "skylder" det tildels på ammehormoner og dels på slitenhet, for før har jeg alltid vært veldig "sexsulten" :P Nå har det gått 11 måneder siden fødselen og sexlysten har heldigvis tatt seg opp igjen, selv om jeg fortsatt ammer. Utfordringen nå er å finne tid og sted til å faktisk gjøre det, når man har to små i huset :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Thank god I'm not alone! Håper virkelig dette kommer seg etterhvert!! :-)

Mamma'n til lillegutt: Ja, jeg tror ammingen har noe med det å gjøre? Er ivertfall det jeg har hørt/lest. Er visst ett slags hormon som ikke blir produsert når man ikke har eggløsning, eller noe. Blir tørre skjedevegger og man blir ikke like kåt som ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...