Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Det er en vond stikking nederst i magen som føles går ut i skjeden på en måte.....er 33+3 i dag og hatt mye litt vonde kynnere. hodet ligger nedover, men tror ikke det er festet enda. var ikke det for 2uker siden hvertfall. noen som vet hva dette er?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, men har hatt det samme de siste dagene. ikke i går og i dag.. uke 35+0 fra i dag. Har lurt på om det kan være hodet som fester seg?
frøet76 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Henger meg på her, jeg. Har også mye vonde stikk nederst i magen, nå. Og noen lignende stikk i skjeden også. I går måtte jeg ta to paracet og en varm dusj. Hjalp vel ikke så mye. Er i uke 37 nå da. Hodet er ned, men ikke festet, tror jeg. Men kanskje det er det som skjer?? Kjennes mest ut som om at livmor er noen str for liten nå. Det strammer og stikker-nå også lengre opp i livmor. Kjennes nesten som om jeg skal revne- tidvis skikkelig vondt.
27dager Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har hatt den samme følelsen i ganske mange uker nå og etter leting på internett og legekontroll har jeg funnet ut at det kan være bebis som kommer borti noen nerver. Føles litt som om noen strammer en "tråd" fra tissen og oppover? Ikke behagelig men ufarlig. Fikk jeg vite av min lege:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har også det slik, hadd det fra uke 28 og nå er jeg 29+1, synes dette er både vondt og ubehagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå