Gå til innhold

Noen her som er overvektige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye veide dere da dere ble gravide? Fikk dere problemer? Ble barnet født før termin??? Har veldig lyst på flere barn, men veier akkurat nå 98 kilo og er 164 cm.. Sliter med stoffskifte og forbrenning, men trener 4 ganger i uka, kunne kansje vært litt flinkere m maten, lurer på om det er dumt å bli gravid med så mange kilo for mye.. Veide 87 sist gang jeg ble gravid, gikk opp til 95 og fikk sv.diabetes. Barnet hadde det helt fint, kom 3 uker for termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var 71 kg på første kontroll (er 159 høy), hadde ikke mye problemer utenom mye kynnere og halsbrann i svangerskapet, gikk opp til 84-85 kg, men hadde en hard fødsel med komplikasjoner, og fikk unge med komplikasjoner, 4 uker før termin...

Skrevet

Jepp....... Jeg er 170 cm høy og veide *host-hark-kremt* 109 kg!!! :-o

Bortsett fra at jeg har en hormonell bekkenløsning som slår meg ut hver gang jeg er gravid, så hadde jeg et veldig fint svangerskap! :) Gikk ikke opp mer enn mellom 6-7 kg sånn ca! :) 11 kg rant av meg med en gagn, mens 6 spratt opp igjen da amminga virkelig starta! :-o Jeg er en av de som har en kropp som tviholder på fettet når man ammer (ja det finnes!!). Satser på at jeg mister endel kg når jeg slutter å amme!! :)

Jeg ble satt igang 10 dager på overtid, da hadde det vært litt for lite aktivitet i magen de siste dagene og jeg skulle jo egentlig bli satt igang noen dager senere pga maksgrensa! :)

Hadde ikke antydning til svangerskapsdiabetes selv om mange sier at "alle" overvektige får det! :)

Fikk heller ikke et diiiigert barn som alle sa jeg kom til å få fordi jeg var feit! Lille vakre Emilie veide 3470 gram og var 50 cm lang da hun kom til verden! :)

Skrevet

Veide litt mer enn deg, vil ikke si akkurat hvor mye men over 100.

Han kom 9 dager før tiden, fin fødsel og svangerskap uten problem annet enn høy blodtrykk på slutten....

Ble hvertfall ikke skremt noe mer enn at jeg er gravid igjen og håper på det samme skjer nå. At formen er fin og ingen plager.

Skrevet

jeg hadde 10-12 kilo for mye sist jeg gikk gravid, la på meg 17 kilo, gikk en uke over og fikk en stor og frisk jente. hadde ingen komplikasjoner i svangerskapet, fødsel endte i haste ks, fordi epiduralen ble satt feil og alt sto stille i 12 timer, men ungen var også 1 kilo tyngre enn de hadde regnet med og min kropp klarte ikke å få henne ut på normal måte desverre.. legene som faktisk sa at jeg ikek ville klart det uansett hvor mye vi hadde prøvd :S

denne gangen er jeg enda noen kilo over, vil ikke si hvor mye ;) men nok, og har enda i uke 17 ikke lagt på meg noe, så håper ikke det blir fult så mange kilo som sist. så langt er alle prøver fine og blodtrykket også. og har ingen komplikasjoner enda heller, begynnende bekkenløsning, men det kan hvem som helst få ;) skal nå ha planlagt ks siden jeg hadde masse stress med å få den store ungen ut sist og har sykehus angst og er alene med frøkna og den lille i magen, greit at det blir en god opplevelese denne gangen iflg legen min :)

Skrevet

Men, det er vel ikke overvekt å veie 71 kilo?? Du er jo bare 5 cm lavere en meg.. Husker når jeg veide 70, da var jeg veldig fornøyd!! :)

Skrevet

Men jeg var jo av de som fikk et barn over gjennomsnittet, men det visste vi. +26% på vekstestimering. var 4398 når han kom og 54 lang

Skrevet

Utrolig søt gutt du har:) Nydelige bilder!

Skrevet

Den gangen jeg ble gravid så veide jeg myyyyyyyye mer enn deg.Ingen problemer under svangerskapet,men lå i risikon for å få svangerskapsdiabetes,men gikk bra.La på meg 8 kilo.

Skrevet

Han kom 4 dager før terminen og veide rett over 4 kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...