Gå til innhold

Vintersko igjen...

Filosofia m/supersprett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan velge?

River meg i håret her. Er jo umulig å velge. De ser alle flotte ut i mine øyne, men jeg vet jo at det er store forskjeller. Den vinterskotesten hjelper heller ikke noe særlig da jenta mi bruker mye mindre str (altså andre modeller) enn de som var med i testen. Hvordan vet man hva som er bra til de aller minste? Har deponert på et par fra Superfit. De satt flott på foten og hun gikk bra, men jeg synes de er litt tynne og er redd hun skal fryse med de.. Viking er utelukket siden de var helt upassende til hennes føtter. Ecco satt egentlig ganske bra, men har borrelås og kunne ikke strammes like godt rundt foten hennes som superfit. Noen som vet om en test eller har noe greie på dette her? Pris spiller liten rolle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo legge til at hun har veldig smale føtter.

Skrevet

Den testen er håpløs så ikke tenk på den i det hele tatt :)

Vi hadde planer om å kjøpe sorel i år siden vi var så utrolig fornøyde med de i fjor, men siden de ikke hadde fått de inn da vi skulle kjøpe sko valgte vi viking goretex isteden.

De er lette og gode, sitter fint på foten til frøkna og skulle visst være de varmeste goretex skoene de hadde.

Tror vi kommer til å bli fornøyde med viking også :)

Skrevet

Er enig i at Viking virker bra. Det er bare det at de ikke passer til jenta vår. Hun er så utrolig smal i foten og de bare hang og slag rundt henne og hun greide ikke å gå skikkelig med dem.

Skrevet

Kjøp for all del IKKJE Friends å Coop - skal vere best i test. Hadde dei til pjokken sist vinter - han var kaldt på føtta og på nyåret var dei lekk:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...