¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Det gjør jeg,dessverre, og nå i kveld kjente jeg virkelig på kroppen at søtsaker FÅR MEG OPPSTEMT når jeg har en skikkelig dårlig dag! Helt utrolig, altså!! Hele dagen i dag har vært halvkjip, og utover kvelden ble den bare enda kjipere. Til slutt klarte jeg ikke å motstå den intense lysten på søtsaker (merk at jeg faktisk klarte å stå i mot HELE DAGEN:-D) og spiste en stor skål med is.......:-D Det var som om sola plutselig skinte inn vinduet og fuglene kvitret ! Det er heldigvis veldig sjeldent at jeg føler meg så nedstemt og stusselig, for det ble vel mye sukker på meg nå, puh.......;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå