Gå til innhold

Bruker dere mat som trøst ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg,dessverre, og nå i kveld kjente jeg virkelig på kroppen at søtsaker FÅR MEG OPPSTEMT når jeg har en skikkelig dårlig dag!

Helt utrolig, altså!!

 

Hele dagen i dag har vært halvkjip, og utover kvelden ble den bare enda kjipere. Til slutt klarte jeg ikke å motstå den intense lysten på søtsaker (merk at jeg faktisk klarte å stå i mot HELE DAGEN:-D) og spiste en stor skål med is.......:-D

Det var som om sola plutselig skinte inn vinduet og fuglene kvitret !

 

Det er heldigvis veldig sjeldent at jeg føler meg så nedstemt og stusselig, for det ble vel mye sukker på meg nå, puh.......;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...