Curry Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Skal på jobbintervju i morgen (butikkjobb). Vedder på at typisk spm gjlder service. Noen som har gode forslag ut over "å yte sitt ytterste ovenfor kunder". Og hva i huleste svarer jeg på negative sider?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Service er en som ikke står med mobilen med treffer kunden og gir den tiden en kunde ønsker. Service er også kunne alle produktene de selger og kan svare på de fleste spørsmål. Om ikke, være ærlig og finne andre som kan svare. Service er å ha folk med god arbeidsmoral som ikke står men hendene i lomma bare venter på lønningslappen, Har reist endel og norske vi burde skamme oss. Noen ganger tragisk komme inn i butikker hvor folk står helt tomme i blikket når en har ett spørsmål grrr. En gang var det en som svarte. Jeg aner ikke jeg er ekstrahjelp fra sverige haha. Bare lo la ifra meg alt gikk =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå