Gå til innhold

hva er den perfekte aldersforskjellen mellom barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner prøving i desember. blir ca 2 1/2 - 3 år mellom dem. synes egentlig det er passe stor forskjell. ååå, er så spent og gleder meg sånn til å bli gravid igjen. vi skal bare ha to så greit med litt tette da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører jo ofte at 3 år er bra, da begynner de å bli litt selvstendige å "frigjøre" seg litt fra foreldrene???

Skrevet

Forhåpentlig er 2,5 år perfekt hehe ;)

Så spennende at dere skal begynne å prøve i desember da! Er jo ikke så lenge til det..

Skrevet

3 år er jo kjekt siden de klarer seg endel selv, og har forhåpentligvis sluttet med bleie, men tror ikke den forskjellen er så gunstig med tanke på sjalusi. Man er ganske ovenpå på mange måter når de er ca 3 år, men tror det er en vanskelig tid å bli storesøsken på.

Skrevet

Tror ikke det fins noen fasit på det egentlig, varierer fra familie til familie. Tette barn har sine fordeler, å ha noen år mellom barna har sine fordeler.

Skrevet

hehe, ja jeg tror det:) gleder meg veldig, blir helt opprømt bare ved tanken, var ganske sliten en periode og orket ikke tanken med de siste månedene har hun virkelig vokst og løsrevet seg litt fra meg noe som er litt deilig med tanke på at det skal komme en liten en etter sommeren mest sannsynlig:) håper bare ikke jeg blir så kvalm, går jo på kveldsskole to kvelder i uken helt til juni....hvordan går det med deg mami, fortsatt dårlig? hvilken uke er du i nå`?

Skrevet

Jeg ble jo gravid 3 mnd før Natalie ble 2 år og det har vært helt supert i graviditeten hvertfall :) det har gått ann å forklare henne at mamma er sliten osv og i tillegg så gleder hun seg jo VELDIG til å bli storesøster nå da. Prater om babyen hele tiden, alt de skal finne på sammen, alt hun skal hjelpe meg med osv.

Jeg er 37+ 2 så det begynner å nærme seg veldig nå heldigvis, jeg er fortsatt like dårlig så det skal bli deilig å bli ferdig.

Dere får komme på barselbesøk om en mnds tid da vet du ;) har jo ikke sett dere på et halvt år nesten!

Skrevet

Jeg synes det er perfekt slik jeg har det :-) 16 mnd mellom mine to små skatter.

Skrevet

oioi, da er det virkelig rett rundt hjørnet da! så spennende:) kjøper du søskenvogn. skulle egentlig ikke vært nødvendig her med mindre hun pluttselig vil bli liten igjen og vil sitte i vognen sammen med babyen:)

Skrevet

Ja det er 21 dager igjen i dag, og tuppa kom jo 9 dager før menstermin og 2 uker før ul-terminen så jeg håper det ikke er mange dagene igjen :)

Har ikke kjøpt søskenvogn enda, tenkte jeg skulle se ann litt hvordan vi klarer oss uten og heller kjøpe en billig en brukt om jeg finner ut at det er nødvendig.

Natalie går jo stort sett bestandig, men jeg er litt bekymret for hvordan det vil bli inne i byen for eks. Plutselig må man ordne noe med babyen også stikker hun av :-S ikke bare bare å løpe etter en toåring med barnevogn heller.

Men vi får se :)

Skrevet

haha, akkurat det har jeg også tenkt over;) vi får snakkes mer siden, nå er det greys:)

Skrevet

3år mellom gutta mine..Fungerte flott for oss..Eldstemann klarte seg fint og vi slapp tvillingvogn osv..Jeg kunne aldri hatt to tette...hehe

Skrevet

Den perfekte er vel aldersforskjellen alle får i uansett måneder og år. Mine tuller er det 16 måneder mellom helt fantatsisk. Jentene er bare såå vakre og snille. Ønsker meg enda en jeg. Helst nå =0)men først ut med spiralen =0)

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Det kommer ann på hvem man spør rett og slett....

Jeg synes personlig 2år...max 3år.

Skrevet

Jeg har kun 13mnd. mellom nr.1 og nr.2 og 6.5år mellom nr.2 og nr.3....tror ikke den perfekte aldersforskjellen finnes, he he!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...