___ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Nesten alle jeg hører fra klager på at det blir alt for mange gaver. Jeg føler det ikke sån på noen måte. Det er ingen mangel. Vi får gaver fra fammilie og noen få nære venner, men det blir da ikke noen voldsomme mengder. Det dreier seg vel om ca 6 gaver til oss voksne og kansje 1en eller to fler til ungene. Jeg blir litt lei meg hvis det er flere som vil droppe gavene. For meg er det stas både å få gaver selv og at ungene får. Vi har desuten bestandig ting vi ønsker oss også.
Stratos med 3 barn Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har stor familie og da blir det MYE gaver, men vi klager ikke...!
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hos oss er det moderat, og det er herlig. Vi har det omtrent som dere, og jeg er veldig glad for at det ikke er mer.
-MtG- Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Så deilig å ha det sånn da:) Vi gir bare til familie og det blir ca. 25 stykker.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har stooor familie og jeg klager ikke på for mange gaver hvertfall ELSKER å kjøpe julegaver jeg og skulle gjerne ha kjøpt til flere også, men da måtte jeg vel ha begynt å kjøpe julegaver et år på forskudd for å få råd hehe..
___ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2008 Vi gir nok til drøyt 20 vi også, men det blir jo likevel ikke så mange gaver på hver.
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Ungene våre får sikker 25 gaver hver eller noe sant. Vi rekker aldri å kose oss med våre gaver. Er et sabla styr å kjøpe dem også. Jeg liker å handle og planlegge julegavene altså! Men det er dette med å få pengene til å strekke til, Her har begge stor familie, og alle er tett sammensveiset så det har nok mye å si. Føler det er vanskelig å kutte ned uten å gjøre forskjell den ene eller den andre veien. Men for barna er det veldig kjekt når det står på (";) & dagene i romjulen hvor de kan kose seg med alle de nye tingene sine. Jeg husker godt den følelsen fra jeg var lita, så den unner jeg ungene mine.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Ingen overflod her.... Men jeg "gruer" meg litt til jul når vi skal til svigerfamilien. Der er det overflod uten like og det er ikke billige gaver heller.... Vi har heller ikke råd til å gi noe til alle som kommer dit heller (det er snakk om foreldrene til svogeren til stefaren til sambo.....) Men guttene vil gjerne feire med farmor så¨da prioriterer vi jo det i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå