Gå til innhold

noen som vet ang instillinger til stillinger i det offentlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt innstilt til en stilling. Spurte om jeg kunne få se innstillingen, men det kunne jeg visstnok ikke. Stemmer dette??

Jeg trodde man kunne få se innstillingen på seg selv jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde jeg også!

Skrevet

Tror ikke det er offentlig, nei. Der skriver jo arbeidsgiver sine vurderinger. Søkerlisten er offentlig derimot.

Skrevet

ja, vet at den ikke er offentlig. Hverken innstillingsrekkefølgen eller selve innstillingen er offentlig tilgjengelig.

Men jeg trodde faktisk jeg kunne få se hva som var skrevet om meg selv. Jeg har jo også fått vite at jeg er innstillt som nr 1

Skrevet

Nei, tror nok ikke det er noe du har rett på. Er hvertfall ikke slik der jeg jobber... det er i staten.

Skrevet

Aller først: gratulerer.

Jge vet ikke dette altså, men på universiteter er det slik at ved vitenskapelige stillinger får man se innstillingen, mens ved administrative får man ikke. Så hvis denne stillingen du er innstilt til er en stilling i en annen offentlig etat, blr det vel som med en administrativ universitetsstilling, og dermed blir innstillingen ikke tilgjengelig for deg.

Skrevet

Nei du kan ikke se innstillingen, men du kan se søkerliste og utvidet søkerliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...