Kamomille Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har blitt innstilt til en stilling. Spurte om jeg kunne få se innstillingen, men det kunne jeg visstnok ikke. Stemmer dette?? Jeg trodde man kunne få se innstillingen på seg selv jeg.....
tertilus Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke det er offentlig, nei. Der skriver jo arbeidsgiver sine vurderinger. Søkerlisten er offentlig derimot.
Kamomille Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 ja, vet at den ikke er offentlig. Hverken innstillingsrekkefølgen eller selve innstillingen er offentlig tilgjengelig. Men jeg trodde faktisk jeg kunne få se hva som var skrevet om meg selv. Jeg har jo også fått vite at jeg er innstillt som nr 1
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, tror nok ikke det er noe du har rett på. Er hvertfall ikke slik der jeg jobber... det er i staten.
La Perla Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Aller først: gratulerer. Jge vet ikke dette altså, men på universiteter er det slik at ved vitenskapelige stillinger får man se innstillingen, mens ved administrative får man ikke. Så hvis denne stillingen du er innstilt til er en stilling i en annen offentlig etat, blr det vel som med en administrativ universitetsstilling, og dermed blir innstillingen ikke tilgjengelig for deg.
~sjiraff~ Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Nei du kan ikke se innstillingen, men du kan se søkerliste og utvidet søkerliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå