Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er så drittlei husarbeid. Jeg SPYR!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Mer utakknemmlig jobb skal du lete lenge etter!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 særlig ryddingen som må til før. åååå
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 jepp!! Også klesvask. Det hoper seg jo opp hele tiden! Må vaske hver jævla dag. Og gulvvask.. Vasker om kvelden, også går det sånn ca en time etter barna har stått opp, så ser det like jævlig ut!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe samme her!!Prøver å holde det ryddig hele dagen men får det rett og slett ikke til!De få gangene det har ryddig til kvelden kommer har jeg løpt rund hele dagen å ryddet og fått minial tid til ungene!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 JA, da er vi flere!!! Jeg HATER husarbeid, og ENDA værre blir det da sambo ikke gidder å gjøre en DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er nå tilbake i jobb/skole etter 1 års mammaperm. Dette året har jeg stort sett gjort ALT hjemme. Greit nok da jeg faktisk ikke har noe annet å gjøre. NÅ derimot, forventer jeg at det blir litt mer likestilling men det når IKKE fram hos sambo! FAEN...... SÅnn er min dag: står opp om morran, ordner meg og snuppa. Lager matpakker, frakter hu i bhg, drar på skolen, henter hu i bhg, lager middag, leker med hu til hu skal legge seg. Når klokka er blitt 19.00 er det bare å hive seg over oppvask, klasvask, rydding, støvsuging osv! Herlig... jeg har seriøst ikkeno liv om dagen. Sliter skikkelig med å tilpasse meg det nye livet etter mammapermen.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Da har jeg et tips til deg anonym 22:42. Gi den late samboeren din et ultimatum: Enten hjelper han til, ellers så reiser du fra ham... Jeg skal love deg at det er forskjell på å gjøre husarbeid når du i tillegg er sint på møkkamannen, og det å ha ansvaret alene.. Da slipper du å bruke energi på å irritere deg!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Hmmm, for å være helt ærlig har tanken streifet et par ganger i det siste ja! Utrolig lei av å hele tiden måtte være den som gjør alt. Det hender han gjør ting, men da må jeg BE han om å gjøre det. Som nå for eks, nå er det 2 timer siden jeg spurte om han kunne gå ut med søppla! Og den står fortsatt i skapet...........
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Bare gjør det! Enten tar han det til seg og hjelper deg, ellers så er han faktisk ikke noe å samle på. Kan du tenke deg å ha det sånn resten av livet?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Har vært der jeg også.. Jeg prøvde noe nytt og revolusjonerende, trodde jeg.. Redde bare opp på min side av sengen. Satte bare mine egne ting inn i oppvaskmaskinen. ryddet bare mine egne ting vasket bare mine og barnas klær og ikke hans.. osv Hva skjedde?? Han hadde ikke merket at bare ene siden var oppredd.. Han merket ikke at jeg bare satte inn mine egne ting i oppvaskmaskinen, og det var konstant rot på kjøkkenbenken Han merket ikke at jeg bare ryddet mine egne ting, og det var konstant rot i huset. Han MERKET at han ikke hadde noen klær til slutt.. Han sukket og stønnet. Begynte å vaske klær og tok etter hvert hintet.. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå