jollybaby Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Men den var negativ... Har IKM igår eller i dag.... Når vil en graviditet evnt vises...? Er det forsatt muligheter? Eller skal jeg bare gi opp? Kjennes ut som TR er rett rundt hjørnet. Men det er vel sånn graviditets symptmene er også? Hm, blir helt svimmel av dette. Og ikke minst så ei meg hver mnd. Og stakkars mannen min må trøste gang på gang...
Musemor med tre søte små Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Vent et par dager og ta en ny test i morgen urin dersom TR ikke har kommet. Det er jo ikke alle som produserer like mye HCG i begynnelsen. Lykke til ;-)
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hvilke tester er det som kalles for billigtester?? Alle utenom CB??
Musemor med tre søte små Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Det jeg kaller billig tester er slike strips.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 hm. strips?? Er visst litt grønn jeg.. Kjøpes det også på apoteket??
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan svare deg jeg Det må ikke være nødvendigvis "strimmel" test, men at dem er billige ja... Om du går inn på billigetester.no så finner du mange bra tilbud på billige el tester og graviditetstester... Jeg kjøpte meg 5 stk. graviditetstester og 21 el tester for under 200 kr (det var strimmel) Men de har også 3 stk. graviditetstester og 21 stk el tester til under 200 kr, om du ønsker stav! Da vil jeg kalle dem billig! Lykke til! Tips til link; http://www.billige-tester.no/testsett___tilbud-c-33.html
Musemor med tre søte små Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Mente selvfølgelig strimler, ikke strips. Kjøper på http://www.billigetester.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå