Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Vondt og en følelse av at området "sovner"..smerten går litt bak på ryggen også. Har hatt det et par uker...er det bare press på tarmer o.l., eller kan det være noe skummelt?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 skal ikke skremme eller noe, men smerter der (leveren tror jeg) kan tyde på sv.skapsforgiftning. jeg hadde forøvrig smerter der fra uke 34.. men babyen min lå veldig mye på høyre side og presset med bena opp i ribbkassa. så det kan være tegn på noe, men kan også bare være trangt med plass. ville spurt jordmor/lege, event tatt urinprøve og blodtrykk, så du kan utelukke at det er noe unormalt.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ved smerter under høyre ribbeinsbue, burde du ta kontakt med lege, da det kan være svangerskapsforgiftning!!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Skal til legen fredag uansett, bør jeg ta kontakt før det?
Lyst på nr3♥ Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Ja. hvis jeg var deg ville jeg ringt føden ikveld for sikkerhets skyld å høre hva de sier... de kan hende tar deg inn til en sjekk for å være sikker... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå