Gå til innhold

I moorgen.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg ta abort.

Er i en sykt vanskelig situvasjon,og det er eneste løsningen for meg.

Gruer meg sykt mye,og skulle så gjerne ønske at alt var annerledes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette vekker bare vonde minner for meg... Jeg tok abort for 8 år siden fordi jeg trodde! det var eneste løsningen. Det har dessverre ikke gått en dag siden hvor jeg ikke har angret.

Håper det ikke blir sånn for deg. Du er i en situasjon jeg ikke unner noen i hele verden.. Håper du har noen som kan ta vare på deg etterpå, du er ihvertfall i tankene mine!

Skrevet

Tusen takk for støtte!

Er alene nå,og tankene går i spinn.

Har ikke tenkt på dette siden jeg bestemte meg,bare stengt det ute..men nå kom det som et slag i tryne

Trist å høre om dine vonde minner ang abort...det er utrolig tøft dette! :(

Skrevet

Huff... :-( Æ tok abort for 6 år sia.... Tænk fortsatt på den lille spira æ hadde... Har i alle år lurt på kordan han eller ho ville sett ut... :-( Håpa virkeli du har noen som du kan støtt dæ te etterpå! Husk du har lov å angre like før det skjer!!! Har du noen å ta med på sykehuset? det kan vær godt,ikke lett å gå ut av sykehuset etterpå... ALT føles så tomt da!! Trøsteklem!

Skrevet

Huff du har det sikkert veldig tøft i dag. Jeg ønsker deg alt godt, og håper du har noen du kan ta med deg i morgen. Jeg har heldigvis aldri vært i din situasjon, men forstår at det sikkert er veldig tungt for deg.

Vet ikke om det kan være noen trøst, og det er ikke ment som provokasjon, men jeg skal be for deg.

Skrevet

Skal gå gjennom dette alene,har ikke delt denne `hemmligheten` med noen bortsett fra min ex..han er nødt å være hjemme å ta seg av vårt barn vi har fra før.

Kommer til å føle at jeg har tatt livet av mitt ufødte barn,og tanken på at det ligger igjen på sykehuset når jeg drar derfra er forfærdelig!

Takk for all støtte,dere er noen gode jenter som har medtanke for en i min situvasjon!

Skrevet

Dette er ulikt for alle, og er ikke minst avhengig av hvilken situasjon man er i. Tok abort for 7 år siden. Har hendt noen ganger at jeg har vært litt usikker på om jeg gjordet det rette... Men stort sett har jeg ikke angret. Nå tenker jeg at det var det riktige der og da, i den situasjonen jeg er i.

Er tøft der og da, men er ikke alle som angrer like mye i mange år etterpå. (seier dette ettersom du har bestemt deg..)

Nå har jeg ny samboer (vært sammen i 4 år), er forlovet, vi har kjøpt hus og begge har trygge godt betalte jobber, venter vårt første barn om 4 uker. Føler forholdene ligger mer til rette nå, ikke bare for meg, men for barnet også...

Uansett, håper det går bra for deg.

Skrevet

Den situasjonen jeg var i, skulle det stå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...