Gå til innhold

VINTERJAKKE?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Offameien, HVOR finner man jakker?

Spiller ingen rolle om det er vanlig jakke i stor størrelse eller gravidjakker..

Men finner jo ingen vanlige som passer heller, er de store nok så er de for korte eller for store i armene.. er det mulig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nettop kjøpt meg jakke på cubus. Svart tykk jakke, ligner på tovet ull. Knepping over puppene, og henger godt nedenfor magen. Leita leeenge før jeg fant jeg også :-)

Skrevet

Jeg har leita meg omtrent ihjel - og gitt opp! INGENTING som passet!

Så nå har jeg en fleecejakke som jeg fortsatt får igjen, er riktignok litt kort, men;) Ellers så har jeg en ullgenser med boblevesten min åpen over - funker fint enn så lenge. Tror det skal gå fint til snuppa kommer i november... :)

Så de hadde en sort vinterkåpe på HM i mammaavdelingen - gadd ikke prøve den jeg da, men kanskje verdt å ta en titt på hvis du MÅ ha en jakke. Jeg synes det ble litt i overkant å betale 700 kr for en kåpe jeg kommer til å bruke maks en drøy måned, men...

Skrevet

kjøpte meg mammajakke i merket mama licious (kostet 560 kr).Sort, knytting over magen. Knapp bak (skjult) er slik at den kan utvides.

Er ikke sikker hvilken butikker som fører det merket. Varigjerer fra sted til sted.

Skrevet

Jeg fikk låne en jakke av en venninne, som var helt super. Det var bare en stor boblejakke hun hadde kjøpt billig på cubus, eller Lindex eller noe. Det er jo veldig mange av disse jakkene rundt om i butikkene nå, som ikke koster all verden. Brukte den helt til pjokken kom i januar.

Skrevet

ååå d e godt eg ikje e heilt aleina me å ikje passe någen jakker o.l eg har ein goe store posjo svart me armer i, så eg får rundt meg men blir eg større nå så blir den får korte t meg den o. å då sliter eg litt får då har eg ingen ting, men eg får slita i 6 uker til eg klarer d. d e heldigsvis ikje blitt så kalt ennå så då går d kanskje.

Skrevet

Hehe! Får ikke på meg noen gamle sko eller jakker om dagen!

Kjøpte meg en xl-size fleecejakke på H&M til 250 spenn.

Så har jeg en stor regnjakke utenpå om det blåser veldig.

Da burde jeg klare meg :P men savner en formsydd boblejakke..hehe.

Skrevet

Jeg har en jakke jeg kjøpte i forige svangerskap. Den er A-formet, og passer helt ypperlig som gravidjakke.

Kjøpte den vel på salg på match eller noe sånt. Gav kanskje 200 kr for den. Tenkte kanskje jeg kunne bruke den litt etterpå og, men det ble liksom litt rart å ha den på når det ikke var stor mage under. Men den har hengt trofast i skapet og ventet på nestemann....

Se etter A-formede jakker. Kanksje du må opp en størrelse fra hva du vanligvis bruker.

Skrevet

Hallo, jeg er tydeligvis veldig heldig, for jeg har en stor deilig Canada Goose jakke som jeg fortsatt klarer å få over magen!

Har termin i november, så satser på at den holder frem til bebissen kommer:-)

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

De har flere vinterjakker for gravide på polarn o. pyret og på motherhood.com!:)

Skrevet

Hehe, samboer til venninna mi foreslo PONCHO! Med reng-poncho utenpå!!! Kanskje finnen man en regn-poncho fra Bislet Games fra 4 år tilbake, eller en særdeles classy med en fotballklubb-logo på! Sikkelig nydelig! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...