Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Terminen var 24. oktober, men lille Magnus fant ut at han skulle komme ut litt før! På fredag, da jeg skulle reise meg opp av senga om morgenen, gikk plutselig vannet... Det var det liten tvil om, for å si det sånn. Pga ikke festet hode, endte jeg opp på sykehus med sengeleie i to slitsomme døgn før fødselen endelig ble satt i gang på søndag. For å gjøre en lang historie kort, så ble det en fødsel som ble 100% annerledes enn det jeg hadde "planlagt"/håpet, både når det gjaldt smertelindring og alt annet, som endte i hastekeisersnitt søndag kveld. Hele historien får komme en annen gang, akkurat nå er jeg bare hjemme i en liten times tid, uten mann&barn siden jeg bor rett over veien for sykehuset, for å føle meg litt mer "normal" etter fire dager mer eller mindre bundet til senga. Formen er veldig fin tatt i betraktning at jeg lå på intensiven for to dager siden, og jeg har (utrolig nok?) hatt en fin fødselsopplevelse, selv om det ble mye styr! :)

Magnus veide 3540g og var 52cm lang - helt perfekt, med masse lyst hår. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :) Dramatisk høres det ut som, men glad det endte godt for deg og veslegutten :) Venter spent på resten av historien.

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye med Magnus!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Magnus=)

Flott at alt gikk bra, selvom han ville ut litt tidlig.

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Magnus! :) Nydelig navn han har fått!

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Magnus!! Så bra at du har hatt en positiv opplevelse trass litt dramatikk. Kos dere masse!!

Skrevet

gratulerer så masse me gutten

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Magnus:-) Godt du har det bra nå, og at det går fint med lille prinsen din!

Skrevet

Gratulere så mye med Magnus!! :)

Veldig godt å høre at du har opplevd fødselen som fin selv om den ble langt i fra det du hadde trodd og håpet!

Håper du kommer deg fort og at dere får en tid full av masse kos fremover

klem fra ChellBell

Skrevet

gratulerer så mye!

jeg har fulgt deg en stund her inne fordi vi har samme termindato, og du kom meg nok i forkjøpet! her skjer det ingenting ennå :)

det hørtes jo relativt dramatisk ut for deg en stund, godt å høre at alt gikk bra til slutt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...