Gå til innhold

Vinterjakke til voksende mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo innsett at jeg skal gå gravid hele vinteren. Har termin i april, så i år trenger jeg faktisk kun jakke med plass til magen. Vi har utrolig lite mammaklær i denne byen. Har noen tips til hvilke jakker/kåper som er fine og praktiske for voksende mager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei +tile+

Vet ikke helt hvilken jakke det er du er ute etter, men de fleste a-linjeformede jakker er jo ganske vide. Har selv en fra h&m som er ned til rompa og den vil være god plass i samtidig som den er pen.

Ellers har jo sportsforetningene fine vinterjakker og om du tenker på plass til magen kan du jo finne en som mannen din kan få når du er ferdig med den?

Lykke til uansett :)

Skrevet

Jeg har termin i Januar, og magen min begynner å bli ganske stor nå.

Jeg har lett over alt etter en vinterjakke, men finner ingen. Jeg har sett i herre avdelinger, men finner jeg en som passer, er den en meter for lang i ermene.. Fins jo ikke noe i mamma avd på h&m her..... Noen som veit hvor jeg kan få tak i en jakke som kanskje passer, og varmer litt i vinter??

Gidder ikke å gå i noen sportsforretninger for å finne meg en, de er jo så dyre...

Skrevet

Takk for tipset!

Skrevet

Jeg har termin i februar...og magen er stor! Har heller ikke funnet noen jakke som passer, men fant noe på Lindex. En ull/acryl "jakke" med høy hals..kun 4 knapper øverst og så er den åpen i magen. Veldig varm og deilig...men passer jo ikke til ruskevær!

Skrevet

A- forma jakke gikk jeg med sist. Var få jakker til gravide å oppdrive og en kan jo ikke bruke de flere ganger.

Skrevet

Kjøpte en lang boblejakke/kåpe på lindex med glidelås både oppe og nede, noe som er veldig praktisk med stor kul midt på.. Og etter fødsel kan man bruke den fordet. Kjøpte bare en str. større enn vanlig, men det er bare deilig i vinterjakker spør du meg.

Skrevet

i dag har jeg kjøpt en kjempefin jakke på gina tricot som det er god plass til magen (er 24 uker) og den er relativt varm, regner med kanskje å ha en ullgenser under på det varmeste... regner med å bruke den gjennom hele vinteren...

skal legge ut bilde av den på bloggen min senere i kveld, kostet 500..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...