KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 leste at d er et symptom at hårsekkene rundt areola blir tydligere..... men så er d det da, hva er hårsekkene??? hehe.. er litt lite oppdatert på sånne ting... men ser no på brystene mine at på utsiden av d mørke området er d en del små prikker rundt... kan det være dem??? hehe.... takker for svar
ifie Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det er nok hårsekkene http://no.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5r -bilde på høyre side.
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 jeg ble vel ikke egntli noe klokere på det bildet.. hehe.. men takk for svar... satse på det er et lite tegn på at noe holder på å skje da siden de er blitt så synlige
ifie Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, sorry Hårsekken er hvertfall rett under huden, så om den skal bli mer synlig må den "vokse" litt. Du kan jo se om du ser noe hår/dun ut fra disse prikkene du ser. Om du gjør det er det helt klart hårsekkene
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 hehe.. oki,, tror faktisk eg ser noe dun ja... ( det som event har vært der blei helt "slipt" vekk da eg amma jenta mi....) hehe.. jaja.. men da vet eg jo d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå