Øyboeren med to små <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 selv om jeg ikke trodde det kom til å skje, kjøpte jeg en reima-dress i dag...! men når det var fjorårets modell på halv pris til 600 kr inkludert kleshenger og et lite puslespill til både snuppa og søskenbarnet som var med, er jeg VELDIG fornøyd..! spesielt siden mamma betaler halvparten..! skikkelig flaks, var EN rosa igjen i str 86..! glad nå ja..!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hvis jeg fikk med kleshenger så hadde jeg også kjøpt! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå