Maud Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har altså snakket om å treffes om en uke. Jeg er tom i hodet når det gjelder forslag til steder der man kan få fisk eller vegetarmat, men hva med thai - Yaya's i Vika eller tapas på Grünerløkka eller i sentrum? De som har sagt at de kommer er: Iznogood Tebekaa Selma 07 (kanskje) Dailis (kanskje) Maud Noen flere?
iznogood Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg gleder meg kjempemasse :-) Thaimat er veldig godt - så det er jeg helt med på. Om jeg kan legge inn en liten request... Jeg skal bo omtrent på Oslo S - så om det finnes et Thaisted i noenlunde nærhet som jeg faktisk kan klare å finne frem til - så blir jeg veldig glad. Jeg besitter en ekstremt dårlig navigasjonsans... og går meg vekk nesten alle veier.
Dailis Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Vi skal på riksen og SSE til uka. Jeg har veldig lyst, men hun trenger en til en oppfølging så får se hva som skjer. Men det hadde vært herlig å være med, et hyggelig sosialt avbrekk:)
coscos Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg skal på et møte rett etter jobb på tirsdag. Gi beskjed hvor dere skal møtes og tidspunkt, så kan jeg komme etter og bli med på desserten?
selma07 og engel Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Jeg får ikke vært med i morgen:-( Prøver igjen neste gang! Kos dere masse!! Klæm
Maud Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 Det var synd! Neste gang håper jeg du kan være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå