Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har altså snakket om å treffes om en uke. Jeg er tom i hodet når det gjelder forslag til steder der man kan få fisk eller vegetarmat, men hva med thai - Yaya's i Vika eller tapas på Grünerløkka eller i sentrum?

 

De som har sagt at de kommer er:

Iznogood

Tebekaa

Selma 07 (kanskje)

Dailis (kanskje)

Maud

 

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse :-)

 

Thaimat er veldig godt - så det er jeg helt med på. Om jeg kan legge inn en liten request... Jeg skal bo omtrent på Oslo S - så om det finnes et Thaisted i noenlunde nærhet som jeg faktisk kan klare å finne frem til - så blir jeg veldig glad.

 

Jeg besitter en ekstremt dårlig navigasjonsans... og går meg vekk nesten alle veier.

Skrevet

Vi skal på riksen og SSE til uka.

Jeg har veldig lyst, men hun trenger en til en oppfølging så får se hva som skjer.

 

Men det hadde vært herlig å være med, et hyggelig sosialt avbrekk:)

Skrevet

Hei! Jeg skal på et møte rett etter jobb på tirsdag. Gi beskjed hvor dere skal møtes og tidspunkt, så kan jeg komme etter og bli med på desserten?

 

Skrevet

Hei! Jeg får ikke vært med i morgen:-( Prøver igjen neste gang! Kos dere masse!! Klæm

Skrevet

Det var synd! Neste gang håper jeg du kan være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...