Gå til innhold

Hva er det dummeste/jævligste dere har gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

i fylla? Klikket en gang å slåss med xn.Han så ikke ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørte bil!!!

Skrevet

Kjørte bil (rett inn i en hage)

Skrevet

Badet i sjøen. Utrolig dumt og farlig.

Skrevet

Kjørt bil,slåss og delvis strippet.

Ikke spesielt stolt over noe av det.

Skrevet

Sommeren og høsten da jeg var 19 avslutta jeg nesten hver eneste bytur ( var på byn ca 5 ov 7 ukedager på den tiden) med å hoppe i vågen, svømme litt og så klatre opp igjen, ofte iført en lang svart jukseskinnjakke, er jo et under at jeg ikke drukna,

Har hatt et par one night stands for mye i fylla

Glad de dagene er over ja, og håper min datter ( og sønn forøvrig) har litt mer vett enn mora når den tid kommer:)

Skrevet

Ja,der sa du noe;-)

Har visst gjort det også i et lite lyst øyeblikk...Uff...

Skrevet

Kjørt bil i fylla i høy fart (var 16 år)

Skrevet

Huff, nei, det vil jeg ikke tenke på engang:( Men har ikke hatt one-night-stands. Det er jeg glad for:) Falt meg aldri inn, enda så full jeg var. Og det var ikke tilbudene det stoppet i heller. OG DET ER IKKE FORDI JEG ER SÅ PEN ELLER NOE SÅNT, men fordi at alle får vel ett tilbud når klokka har nådd ett vist punkt;)

Skrevet

drakk brun sprit, klikket skikkelig, og skulle ta livet mitt,blir flau av og bruke nicket mitt på dette innlegget gitt=\

Skrevet

-kjørt i fylla(ikke bare en gang)

-sloss med kjæresten(ikke bare en gang)

-røyka hasj(to ganger)

-rotet med venninnen min sin flamme(han ville ikke ha henne,men hun var skikkelig keen på hu..)

Er ikke noe stolt av disse tingene,og er glad for at ting har forandret seg opp gjennom årene... :)

Nå er jeg bare en rolig familiedame som lever et prektig liv.... ;)

Skrevet

Tenkte at her, ja her kan jeg svare!

Også kommer jeg ikke på èn ting som var dumt, bare masse som var jævlig gøy. Angrer kanskje litt på ettpar one night stands, men dumt var det jo ikke. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...