lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Har kjøpt inn lerret i forskjellige størrelser, og acryl maling. Samboern og eldstemann dro ut i ettermiddag og jeg og lillemor ble alene, fant fram maling og lerret og lot henne male i vei. Det kaller jeg maleri. Ble kjempefint, og jeg kommer til å kjøpe inn mange flere store lerreter. Utrolig fint. Vi har tenkt på lenge å kjøpe/ønske oss et maleri til å ha på veggen, men nå har jeg ombestemt meg. Jeg har 2 egne kunstnere i huset som skal få lage malerier til mammas vegger;)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Smart Tenkte vi skulle ta bilde av alle i familien vi, både dyr og mennesker og bestille bildet på stort lerret i stedet for vanlig forstørret bilde. Koster litt, men vet flere i familien kommer til å bli kjempeglade.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 He he akkurat det har jeg også tenkt på. De malte i bhg på lerret, og akkurat de fargene passer så godt inn hos meg. De har også malt og lagt plast over, det går i hvitt og blått, passer mer enn perfekt til badet mitt =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg så det faktisk på veggen til ei kreativ venninne med barn, og tenkte jeg måtte prøve selv. Lerret er billig på europris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå