Gå til innhold

Fy f......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ramma på vogna vår knakk i dag... Vi har en Easy Walker sky som vi kjøpte ny for 15 mnd. siden. Den knakk der som ene kalersjen henger. Det er kun garanti ett år så kan vel ikke regne med å få en drit igjen.... Kjenner jeg holder på å klikke!!! Betalte 5000 kr. for en vogn, også er den ødelagt etter så kort tid???!! Noen som har peilig på hva en slik ramme koster ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte det ikke en bjelle når det var bare 1 års garanti på den?????

Skrevet

Jeg hadde likevel gått tilbake til butikken du kjøpte den i, med kjøpsloven i hånda. En vogn er nok regnet til å vare lenger en ett år og når ramma knekker er detr kanskje en produksjonsfeil?

Ikke gi deg! Les først http://www.lovdata.no/all/nl-19880513-027.html

kjøpsloven, og dra tilbake.

Skrevet

Er lengre garanti på slike ting, gå til butikken og klag! Ta med kvitteringa!

Skrevet

"Problemet" er at vogna er kjøpt i USA. Jeg har allerede sendt mail til Easy Walker Norge og forklart hva som har skjedd.... Og for deres rykte bør de faktisk gi meg en ny ramme. Dette skal jo ikke skje med en så ny vogn!!!

Skrevet

Garanti er nå en ting, men du kan med loven i hånd reklamere på vogna. Reklamasjonstiden er 5 år, når varen har garantitid på over 1 år. Dette fordi butikkene sjelden gir garanti lenger enn det loven gir forbruker rettigheter. Garanti er noe butikker velger selv å gi, og de er ikke forpliktet til det etter loven. Garanti er en ekstraservice. Reklamasjon derimot er lovregulert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...