Gå til innhold

Hvilken vinterjakke har dere kjøpt til dere selv jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bergans blir ikke akutuelt da man må ha masse ulltøy under osv..Trenger en jakke som en varm nok til å bare ha genser under..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg en fin cremefarget dunkåpe jeg :o)

Skrevet

Fikk Bergans dunjakke av mannen i dag;) Myk, varm og god;)

Skrevet

Har ikke kjøpt meg ny jakke i år... holder med den nye i fjor og den året før.... Nå har jeg en vinterjakke til enhver anledning =))

Skrevet

er det noen merker som er IN nå f.eks?

Skrevet

hvor mye koster dunjakka til begans..?? har bursdag i mårra... gubben ville kjøpe jakke... men aner ikke hvilken jeg vil ha...

Skrevet

Canada Goose skal jeg kjøpe meg hvertfall. Men de koster endel da:)

Skrevet

Betalte 2199kr:) Fikk i bursdagsgave jeg også!

Skrevet

Kjøpte meg en utrolig rå skinnjakke og ullkåpe i år. Sportstøy er ikke helt meg. Men holder meg varm og god =0)

Skrevet

Har blant annet kjøpt en utrolig fin brun dunfrakk på VIVIKES. Kostet 1700. Er utrolig fin med stor og god hals til kalde dager med vind. Tror merket var Jackpot eller noe lignede. Synes ikke merke er viktigst, men at farge og fasong passer.

Skrevet

Tittet på en dunjakke fra Jean Paul femme i dag.Nedsatt fra 1799,- til 999,- på Voice of Europe.

Får meg ikke til å bruke 2-3000,- på jakke til meg selv;-)

Skrevet

hvordan var den jean paul jakka?? tenker på å kjøpe den se, har hatt jean paul jakke for noen år siden, elsket den hvertfall:)

Skrevet

Syns den var fin,helt enkel.I fargene svart,rød,mørkbrun el en gul/sennepsfarge.

Skrevet

Canada Goose (lang og innsvinget modell)! Kjempevarm og god :-))

Skrevet

Canada jakke og en peak skijakke.....har et par fine fra ifjor også da men.... ;)

Skrevet

Peak har jeg kjøpt i år. Har en svart jakke fra i fjor som jeg er utrolig fornøyd med så da kjøpte jeg jakke med skibukse. Jakken er brun med gulltråder. Veldig fornøyd med en teknisk bra jakke til tur osv.

Skrevet

Helley Hansen har slike.

Kjøpte en god tykk of varm dunjakke ifjor.

Deilig å slippe å ha på hundre lag under.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Jeg fikk en tjukk vinter jakke(pinewood merke) av samboer som både var vind og vanntett men den var for stor og de hadde ikke mindre str så måtte kjøpe en mye tynnere...men kommer sikkert til å kjøpe meg en tykkere jakke hvis det blir veldig kaldt her på vestlandet....

Skrevet

canada goose jakka var tøff :)) men koster jo 5000,- litt mye hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...