baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 jeg var på ul igår og alt var perfekt, men søsteren mente at jeg hadd stor mage i forhold til andre i uke 20 hun hadde sett... da blir jeg jo bekymra...men jeg hadde normalt med fostervann osv. jeg har ikke lagt så mye på meg andre steder en på magen, og det har vært stor økning de siste 4 uke, jeg er 1 gangs.
birrisj05.02.09 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har tydeligvis også stor mage i forhold til det folk er vant til... MEN, det er jo helt individuelt, finnes jo ikke noe oppskrift på hvordan man skal se ut.. kommer jo an på hvordan fosteret ligger, om man har litt mage fra før osv, siden muskulaturen slipper helt.. og kommer an på hvor fort man vokser, og det er overhodet ikke noe galt i å få mage tidlig. Noen får ikke mage i det hele tatt og noen ser ut som flodhester.. sånn er det bare..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ser ut som et vandrende eple.....ikke at det er noe trøst for deg kanskje. Men du er ikke den eneste. Vi får trøste oss med at vi setter desto større pris på å få tilbake vanlig kropp etterhvert!
Attekattenoa Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Synes du skal være glad og stolt over magen din jeg Har selv veldig stor mage ifht hvor mange uker jeg er på vei (25) og ligger langt over på SF-skjemaet. Men jeg er stolt over magen min (selv om den er ganske mye i veien allerede), hehe Jeg er veldig tynn ellers og er glad for at det synes godt at jeg er gravid - penere det enn å bli stor ellers og ikke få noe særlig tydelig gravidmage :-S
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Har også stor mage og ligger godt over standard SF-mål. Er i uke 19 og var på UL for et par dager siden. Babyen er helt som den skal være og alt er normalt med både fostervann og morkake. Jeg er også førstegangs, har ikke lagt på meg noe særlig og føler meg helt fin. Har ikke tenkt å bekymre meg for det, jeg. Ikke før jeg bikker forover når jeg må løpe etter bussen iallefall Tror det der går litt i rykk og napp også
mooch Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Dette er noe mange har en mening om (skal innrømme at jeg også har kommentert andres mager: liten/stor /fasong uten å mene noe vondt med det). Selv er jeg annengangs og 25 uker på vei. Får masse kommentarer fra folk som tror jeg snart skal føde *ler*. Synes egentlig bare det er litt morsomt for de blir så paffe og flaue når jeg sier at jeg har 3 mnd igjen.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 he, he:) bra det ikke bare er meg:) jeg er egentlig veldig stolt av magen og vil at folk skal se at jeg er gravid, er jo første gangen også så jeg er veldig stolt.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Hei. Jeg og min søster er nesten likt (hun har termin to uker før meg) og slik mage jeg har nå (er 6 mnd på vei) er lik den hun hadde ca 3 mnd på vei. Hun er 2en gangs da, men hun er sikkert 3 ganger større enn jeg er nå. Og folk sier til meg "guh så stor du er blitt". Hehe så tror det er veeeldig individuellt. Kos deg med magen din du :-D
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Stor mage ja... Jeg fikk tidlig stor mage, (etter 2 mnd kunne man se det) og var inne på tidlig ultralyd for å se om det var 2 der... Var bare 1 der.. Og var på ultralyd for å sjekke nakkefold en par uker senere, og alt var også da i skjønneste orden. Jeg er ei utgangspunktet tynn, så kan jo hende at det er derfor det syntes godt.. Er nå 15 uker på vei, og har fått en struttende mage alt!! Alle syntes jeg er stor til å være 15 uker på vei, men jeg tar det bare med et smil, og smører meg, i håp om å slippe de værste strekkmerkene. Måtte bytte ut nesten alle buksene mine i uke 11-12. (kun de med lavt liv ble igjen ) Dette er mitt 1. barn. Tror stort sett at alt er individuelt, med tanke på hva som er normalt!!
Phu Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 jeg har litt problemer med å forstå dette jeg, for jeg før høre av så mange at du har liten mage til å ha kommet så lang. (27) men når jeg ser på SF målene så ligger jeg over den mormale streken, så hva som er normalt etter folks mening forstår jeg meg ikke på lenger. Så om ikke legen eller JM sier noe så er jeg fornøy med målene jeg... Lykke til folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå