Gå til innhold

kan ikke bare renta gå ned igjen snart,da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør ikke fortelle noen hva vi har i mnd avdrag på huset lenger:-/ Vi klarer det fint, men må tenke oss litt om hva vi bruker pengene på. Og vi kjøper billig-produkter på butikken.. Men jeg blir litt småkvalm av hele finans-krisen,jeg da... er vel fordi jeg ikke skjønner en dritt av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nysgjerrig jeg nå... Slår du de jeg kjenner, som betaler over 33 000 kr, med ei inntekt på ca 40-45 000? De betaler lån med lån...

Skrevet

åh,gud, nei... stakkars de...er vel mer 16000 på huset:-( det var 13000 for et lite øyenblunk siden...

Skrevet

Det er kjipt ja, heldigvis så har vi bundet renta på mesteparten av lånet, så nå har vi ligget ei god stund under det som er styringsrenta:)

Men tror dessverre ikke at rente kommer til å gå ned med det aller første. På sikt gjør det nok det, for sånn er det jo alltid, markedet har sine ups and downs... Håper det går bra med dere!

Skrevet

billig produkter på butikken er en fin løsning. samme med å kutte ut alt en må, internet også om nødvendig :-)

å betlae lån med lån, og utsette dyre betalinger, fortsette samme forbruk etc er ikke særlig lurt.

det er en ærlgi sak om en får mindre å rutte med når utgiftene går opp. snu på krona og klamre dere til huset. er det et dyrt fint hus, ri over krisen, sett tæring etter næring, og når det hele er over, nyt det fine huset dere har, prisen stiger nok igjen skal du se, om noen år, det er jo tross alt en langsiktig invistering å kjøpe hus

Skrevet

takk for svar, hyggelig:-)

Det er drømmehuset vårt,da..må sies..Og vi er svært fornøyd med det..krysser alle fingre for rentenedgang.. selv om vi klarer oss fint økonomisk er det ræva at den bare stiger og stiger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...