mamma til 2 små:=) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har veldig mye mareritt(nesten hver natt) Drømmer om en gjeng med farlige menn er etter meg.Tror det er pga jeg sitter meg farlig informasjon som kan ødelegge livet dems.Jeg blir jaget hver natt hehe!!:=) det er seriøst slitsomt!:=( drømmer også veldig mye om sjø.Alt fra at jeg er på båt til at jeg dykker osv.....blir ofte overmannet av store sterke bølger mens andre ganger føler jeg en enormt frihet når jeg svømmer under vann.Kan puste under vann hehe.... Kan du tyde denne drømmen for meg er du snill! Hvordan gjør du det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Kjempelenge siden jeg har lest noe om drømmetydning :-p Men det med de bølgene som overmanner deg kan kanskje bety at du underbevisst lurer på om du kommer til å takle morsrollen, som mor til ditt aller første eller som flerbarnsmor. De gangene du svømmer under vann og føler frihet, føler du vel også at du mestrer situasjonen. Det med de farlige mennene er jeg usikker på.. Jeg hadde også mye mareritt da jeg var gravid, særlig om bølger og vann faktisk :-) Jeg tror ikke det er noe fasitsvar nødvendigvis, du må føle at fortolkningen stemmer selv.
mamma til 2 små:=) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Nicket mitt stemmer ikke.Klarer ikke å endre det!!Men ja kansje det er pga jeg har veldig mye ansvar og stress i perioder så det kan jo stemme med å bli overmannet av bølgene:=) takk:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå