Gå til innhold

han må jo like selvskading?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kronikken er pinlig, uintelligent og vulgær og burde aldri kommet på trykk. Kommentarene i ettertid om at han skrev denne for å få en ende på saken, blir også latterlig. Man kan ikke skirve noe sånt, og så late som ingenting etterpå!

 

Det verste er at denne kronikken kan bidra til å legitimere rasisme og til å latterliggjøre arbeid mot rasisme. Det er fryktelig trist.

Skrevet

Ja, du beskrev det bra, Dunder!

Pinlig og uintelligent!

Skrevet

Etter å ha lest kronikken tenker jeg; Hvem er det som er rassistisk her egentlig?

Skrevet

Huff. Jeg skjønner ikke hva den som hjalp ham med brevet tenkte jeg. Og egentlig burde hele skriveriet vært avvist av redaktøren eller noe. Pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...