ragna Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 hvorfor hvorfor hvorfor? http://www.nytid.no/meninger/artikler/20081009/kronikk_slik_jeg_ser_det/ enkelte burde skjermes mot seg selv.
Dunder Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Kronikken er pinlig, uintelligent og vulgær og burde aldri kommet på trykk. Kommentarene i ettertid om at han skrev denne for å få en ende på saken, blir også latterlig. Man kan ikke skirve noe sånt, og så late som ingenting etterpå! Det verste er at denne kronikken kan bidra til å legitimere rasisme og til å latterliggjøre arbeid mot rasisme. Det er fryktelig trist.
FuckFace Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, du beskrev det bra, Dunder! Pinlig og uintelligent!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Etter å ha lest kronikken tenker jeg; Hvem er det som er rassistisk her egentlig?
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Huff. Jeg skjønner ikke hva den som hjalp ham med brevet tenkte jeg. Og egentlig burde hele skriveriet vært avvist av redaktøren eller noe. Pinlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå