Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Bruker 75B til vanlig,men de er nesten for små,trenger jeg da 80B eller 75C? Skal bestille på nett så får ikke prøvd nå..
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Det kommer jo ann på om det er cupen som er for liten eller om det er rundt. Vanskelig å handle slikt på nettet når en ikke helt vet hvilken str en bruker:( Du kan jo bare bomme på 1 av 2 lykke til
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Det er cupen som skulle vært bittelitt større...
Banshee Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 80B og 75C skal i teorien bli relativt like å bruke. Jeg bruker 75C til vanlig og endte opp med en 80B sist for jeg måtte ha en stroppeløs bh til et bryllup og de hadde kun den str i fargen jeg ville ha. Det blir slik egentlig (sånn hun butikkdama på undertøysforretningen forklarte meg hvertfall) at går du opp en str rundt brystet så må du ta en str mindre cup. om jeg svarte bare tull nå så kan det nok hende, er så trøtt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå