Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et veldig (dyre-)liv her hos oss!

Først fant treåringen bjørner i senga si, sammen med en giraff. Disse dyrene fikk jeg husjet unna, men det varte ikke lenge før pandabjørner og sauer var på plass i senga.

Det må da være noen kroner å tjene på dette? Hvem er det som har tusen-tipset?

Evt: er det noen som vil kjøpe pinnekjøtt og smalahove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kan slå oss sammen vi 2=) her har vi haier i senga, og spøkelser på rommet, og avogtil stikker det en løve og 2 innom=)

Skrevet

Da må jeg ringe jeg også tror jeg...her har vi hatt Fantorangen i skapet og krokofanter i senga! Men de var visstnok veldig myke og ligge på :)

Skrevet

At de kommer i senga er vell verdt tusentipset ja!

ikke minst at der ligger bjørner og sauser sammen liksom :)

Er vell SE og Hør som har tusentipset. Men de er neppe int. så lenge de ikke kan flå en kjendis eller to!

Jeg kjøper gjerne pinnekjøtt. Mannen kan slakte selv han.

Har gård, men ingen dyr . så vi kan vell like gjerne ta alle sammen og putte de i fjøset.

Skrevet

Kanskje en av bjørnene er Bjørn Dæhlie???

Sender avgårde et parti prima sauer!

Skrevet

da snuppa var rundt 2 ville hun ikke sove i senga si pga.... SJIRAFF HÅR!! hehe

Skrevet

Her er det som regel trollunger som har lurt seg oppi senga til lillemann... :-)

Skrevet

Jommen godt å se at det ikke bare er her det finnes litt snodige dyr.... I sengene oppe er det nemlig både flodhester, tigre og skilpadder+en diger gul krabbe.

og ikke nok med det men det er oppt ilflere drager der også... trodde drager hørte bare til i eventyrene jeg =))

Skrevet

Ja...da jeg var tre år (jeg husker det klart som glass) så jeg rever på kleskommoden min... så mamma måtte dekke over den med et teppe... Herlig med fantasi da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...