Gå til innhold

til de grinete anonyme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare sende en stor takk for all gleden dere sprer om dere, det er så hyggelig med disse grinete overhormonelle supersure anonyme syns jeg! sender dere alle et slengkyss!!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker og bukker! Ja, det varmer i hjerterota at vi er flere anonyme som sprer glede og ikke bare pjatter i vei og jatter med selv de mest åndssvake innleggene :D

Skrevet

Jeg har hatt en laaaaaaaang pause fra bim, så jeg har ikke møtt de enda. Har planer om å henge her litt frem til fødsel, så vi får se om de dukker opp...

Skrevet

For å være helt ærlig så synes jeg at folk skal få lov til å være hormonelle og sutrete og alt d der her inne jeg... er jo ikke noe lov om HVORDAN SKAL DU VÆRE vel..?!?! Folk er forskjellige både for de som ikke er gravide og de som ER gravide.....noen er som normalt mens andre har mere hormoner i sving enn andre... jeg f eks. er mye mer hormonell denne runden enn første runden så ja jeg kan trygt si at jeg er både hormonell og sutrete for tiden.... og synes ikke d er noe skam jeg.... har jeg noe på hjertet som jeg vil si her inne så gjør jeg d også.... skulle bare mangle... har like mye rett til d som alle andre her inne....... har jeg ikke??!!

Ja jeg vet d står til de anonyme... kanskje de har en grunn til å være anonyme?? skjønner ikke at andre gidder å blande seg bort i dette... noe de faktisk ikke har noe med... ?!?! Hmm...

 

For de som "irriterer" seg over disse spesielle innleggene da så kan de vel bare la være å lese d da hvis de ikke liker de!... veldig enkelt...

 

så for ALLE her inne med eller uten hormoner og som er eller ikke sutrete etc... ha en flott tid framover til fødselen og lykke til! :))

 

 

 

Skrevet

For et flott og velskrevet innegg, Babygutt nr2! Jeg leser heller 10 innlegg fra "grinete anonyme" enn 1 liksom-positivt fra en av de som skriver 10 innlegg her om dagen! Det er så mange påtatt koslige innlegg her at jeg innimellol blir helt kvalm! Hvis folk er hormonelle og grinete så er det helt naturlig når en er gravid! Jeg misliker sånne halvfascistiske "alle skal være blide hele jævla tida"-innlegg som HI skrev her. La folk skrive om det de vil i den tonen de vil!

Skrevet

Skal du klage over de anonyme kan du da vel gjøre det på klageforumet?

Vi kan skrive og sutre og klage så mye vi vil.. vi er gravide:P

Og det er bra med litt forskjellige kommentarer.. mange skriver jo så åndsvake innlegg at det er til å bli grønn av da så..

Morsomt å klage litt på slikt:P

Skrevet

Hehe, dette var da noe!

Morsomt med litt diverse kommentarer, ler godt av mange jeg:)

Folk er hormonelle og i forskjellig humør, og det skal de få lov til mener jeg.. Vi bærer på barn, og humøret varierer fra time til time "nesten! "

Jeg er selv svært grinete og irritabel, og skal ærlig si at jeg kommenterer mye i anonym tilværelse...ihvertfall hvis jeg mener innleggene er litt små dumme og jeg ikke vil virke så spydig som det jeg egentlig er:P

Humør er humør! Irriterer du deg over det så får du ta en titt på klageforum, det er der de fleste sutrere/klagende/irriterte/sinte skriver:P

 

Skrevet

utrolig hvor mange som mener at hvis man er gravide så kan man slenge dritt til gud og hvermann. Nå skal det sies at jeg ærlig talt ikke bryr meg nevneverdig og jeg tror faktisk aldri jeg har mottatt noe dritt fra anonyme. Men jeg syns det er tullete og syns at så mange får så mange stygge bemerkninger og syrlige kommentarer her inne. husk at mange gravide også er mere sårbare og redde, så hormonutbruddet til en kan føre til den andres sammenbrudd. jada jada, det er bare et forum, men tror faktisk dette nettstedet er veldig viktig for enkelte. men for all del, om det er så fint og flott å sitte hjemme i stua si og gjøre andre lei seg så må dere bare drive på!

Skrevet

hmm.. da må jeg bare kremte litt jeg da..... *KREMT KREMT*

 

For meg sitter du i ett glasshus å kaster stein da... for når du la inn innlegget ditt fra starten av så "kastet" DU dritt og syrlige kommentarer om de som var anonyme grinete sutrede etc her inne gjorde du ikke!?!?!!!

 

 

Sier ikke mer jeg...!! hehe..

 

Ha en flott kveld.... klage eller ikke klage..:!!

:)

Skrevet

men sa jeg noe sårende syns du? tror du slengkysset mitt gjorde vondt? :P Og det var da sendt til de som veit at de ikke er greie med andre, så regner med det tåles jeg! :) kaster masse stein i glasshuset, men de er så små at de gjør ingen skade! ;) plinger bare mot ruta og faller ned igjen tipper jeg! :)

Skrevet

Ja, bare det er DU som slenger dritten, o gikke andre, så er alt greit. Godt at du er enig med deg selv om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...