Annabeth Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 bare lurer på om det er bra.. er ganske sprek men ikke jogget ennå men fikk lyst til det....
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, du kan jogge. Det er ingen problemer med det.
syngejente Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Det er forskjellige meninger om det. Har snakket med noen fysioterapauter,lege og jordmor. tror ikke det er så bra med jogging. sykling og svømming er mye bedre. Selv tør jeg ikke jogge.kjennes ikke godt nå som jeg er gravid.
VinterSol+2 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 så lenge det kjennes bra, kan du fint jogge! MEN; vær obs på pulsen din! du har naturlig høyere puls nå som du er gravid, derfor skal du ikke presse deg så mye at du får alt for høy puls! Men du merker det fort om det blir ubehagelig! Jeg måtte slutte med alt av "raske aktiviteter" etter uke 16 sist, fordi det ble fryktelig ubehagelig med alle kynnerne. (jeg hadde så og si konstant kynnere fra uke 18 og ut svangerskapet, altså.. steinhard mage døgnet rundt) tror du finner mer under treningssidene her på BIM!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2007/11/23/kt-abortrisiko-ved-hard-tr/index.xml Denne sto i VG for ikke lenge siden. Ny dansk undersøkelse
Annabeth Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for alle svarene jenter:-)) Tok meg en 20 minutters økt i går kveld, føltes ganske bra, jeg kjenner jo om det er ubehagelig.. Tenker satse på spinning fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå