Sofia <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Snuppa får nå 3 måltider med fast føde. Grøt til lunsj ca kl 1200, 1/2 middagsglass ca kl 1500 og grøt igjen til kvelds ca kl 1800. (pupp/mme innimellom måltidene) Ikke så interessert i pupp lengre, vil bare ha litt om morgenen og av og til innimellom. Så produksjonen har gått endel ned:( Gir jeg henne pupp/mme først, så spiser hun jo ingenting grøt/middag. Og hun vil bare ha vann til måltidene, ikke mme. Noen som vet hvor mye melk de MÅ ha pr døgn?? Litt vanskelig akkurat det her syns jeg...
1baby,og 1 spire Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Spurte helsesøster her på 6 måners kontrollen, og da fikk jeg beskjed om 500ml i døynet. Hun min spiste ca slik som det dattra de gjør. Syns også dette er vanskelig. Prøver å få i henne så mye melk men er nesten umulig da hun også spiser veldig godt til alle måltider.
mamma`n til nurk Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om MAX 500 ml melkeprodukter i døgnet, og det inkluderer den tørrmelken som er i grøten. Men nå har snuppa mi ganske hard mage for tiden, så det kan jo være derfor. Jenta mi får 1-2 flasker med mme(200 ml)til frokost og innimellom kvelds, grøt til lunsj og kvelds, middagsglass til middag, og drikker for det meste juice.(nekter å ta vann.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå