(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Klarer barnet å snu seg rundt på magen å reise seg med den?
MammaTilToSmå Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nå klarer ikke poden min å reise seg uansett, men han klarer heller ikke å snu seg med soveposen på. Og det klarer han fint ellers mener jeg. Men det kan vel hende han klarer det når han blir større. Er 7 mnd.
anne* Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, jenta mi gjør det, men mye mindre enn før, og så makker hun ikke så mye når hun ligger i posen - ligger mer i ro:-)
2hærligegutter Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Gutten min krabber, setter seg, reiser seg og snur seg med posen. Bruker det pga at han enten sparker av seg dyna eller får den over hodet
Erisa* Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hun klarer i alle fall å snu seg rundt på magen med den, men er ikke like ivrig på å krype rundt i senga når hun har den på. Sparker ikke av seg dyna på samme måte, ligger stillere. Heldigvis har hun ikke oppdaget at det går an å reise seg i senga enda, men det er nok bare et tidsspørsmål... Vi har bare en helt enkel en fra H&M, det funker helt fint:) Ikke nødvendig å kjøpe en veldig dyr en (hvis du vurderer å kjøpe)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2008 Vurdere å kjøpe dunposen på barnas hus. Noen som vet om det går an å ta av trekket på den å vaske det? Snuppa snur seg på magen hele tiden så er redd hun får dyna over seg, men hun har ikke fått det enda. Vil at hun skal kunne bevege seg greit i sengen å det høres det ut som er fullt mulig med pose!
silje-Thea 010108;) Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 vi kjøpte den fordi vi slet så innmari på natta av av frøkna våknet av at hun krabbet rundt i senga osv..var helt tarzan i senga rett å slett...første kvelden prøvde vi å feste henne med seler..men tok de av etter en time eller to å skjønte at det kunne jeg bare droppe..men jenta mi snur seg rundt..å da er det ikke så bra å bruke seler...men nå er hun mye roligere...greier å snu seg rundt og sette seg opp og reise seg men er ikke så lett tror jeg så hun orker ikke...så vi har fått en helt annen unge etter vi kjøpte posen..(må legge til at vi også var hos kiropraktor men han sa at låsningene ikke hadde noe med at hun var urolig i søvne selv om jeg tror det hjalp litt da;) jeg kjøpte baby dan sin men det var rett å slett fordi de ikke hadde igjen på hm og ingen andre hadde sånn pose så da måtte jeg kjøpe den..men den kostet vel nesten 400 tror jeg..men for vår del så var det verdt det da
happy og to små Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Tussa vår snur seg i posen, men ikke like mye som hvis hun ikke har pose. Men hvis du skal kjøpe dunpose burde du tenke på at det blir ganske varmt i disse posene, spesielt hvis hun har dyne over seg. Jenta mi ligger med bomullspysj, tynn pose fra HM og tynn dyne, vinduet står oppe om natten, men likevel blir det ganske så varmt nedi der. Men dun er kanskje mer varmeregulerende? Bare et tips!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis jeg kjøper dunpose skal jeg jo selvfølgelig ikke ha dyne oppå der igjen!!! Grunnen til at jeg vurderer å kjøpe pose er at jeg er redd hun får dyna over seg når hun snur seg på magen hele tiden, å da vil jeg ha en så tykk pose så jeg ikke trenger dyne oppå. Skal jeg ha dyne oppå er jeg jo like langt. Er jo den jeg er redd hun skal få over hodet. Vil tro den dunposen tilsvarer en dundyne!
Ophelia & Jr. Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Vi kjøpte dunposen fra Barnas Hus på mandag. Ikke noe trekk man tar av for å vaske, du vasker hele posen. Helt genial er konklusjonen her i huset! Poden ligger roligere og ikke minst holder han seg varm hele natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå