Zyan Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 I min jobb har jeg avogtil besøk på kontoret, ellers foregår ting via pc, mail og telefon. Ofte er det nye kunder som stikker innom for å høre om vi er de rette for deres behov, ellers går det på telefon da vi er landsdekkende og med kun et kontor. (høres nesten ut som et bordell eller noe detta nå...hehehe, det er det IKKE altså) Så for en ukes tid siden da, så kom en mann innom. Han har vært innom med spørsmål og "handleliste" over mer han trengte flere ganger siden det også. Men idag da, så tikker det inn en melding på jobbtelefonen i forbindelse med en sms jeg sendt ang informasjon han trengte. Han avslutter sms ca slik:hei, du er veldig hyggelig og pen dame (dame??) jeg har lyst til å invitere deg med ut på kaffe, eller enda bedre, en flaske vin. Hva med torsdag eller fredag? Du bestemmer ... hilsen xxxx" Altså, det er jo huggelig å få oppmerksomhet da..men syntes det er ekkelt når det blir slik i jobbsammenheng... Jeg kommer til å ha mye med han å gjøre fremover, og det er ..ja..hva skal jeg si, jeg er ikke flink med ord. Svarte i allefall at, det er hyggelig at du spør, men jeg tror ikke min samboer setter særlig stor pris på det om jeg sier ja. Med den setningen tenkte jeg at jeg høflig takker nei, samtidig dom han får informasjon om at jeg er opptatt. Han var sikkert 10-15 år eldre enn meg også. Hjertesukk fra meg...
fryd&gammen Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Herregud, frekke mannfolk!!! Kjenner at jeg blir forbanna. Hva er det han innbiller seg? Han setter deg i en ubehagelig situasjon, og det VET han!! Makan!! Jeg hadde svart nei takk!! Hverken mer eller mindre. Han har ikke krav på noen forklaring på hvorfor ikke.
Zyan Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet... Men så er jeg så "snill" av meg da vet du...vil forklare litt uten å si for mye, og ikke såre... Herregud, hadde jeg bare kunnet sett på meg selv utenifra noenganger.. sukk..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Takker for komplimentet, men sier høflig nei. Jeg kan ikke se at selve framstøtet var særlig ufint. Ikke greit i forhold til jobben - det skjønner jeg, men han var da ikke sleskete? Si høflig nei du )
Zyan Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 Neida, han var ikke sleskete eller ufin. Ei heller når han er innom, har ikke fått inntrykk av at han var slik intr heller.. Er bare det at jeg får ofte et godt kundeforhold til "mine" kunder, og har en helt avslappet tone osv..men det "skjææærer i lakken" når det kommer slikt som dette. Det er ikke så lenge siden det kom en mann kjørende fra Trondheim til oss for å kjøpe xxxx av meg. Og her snakker vi om 50 mil med bil altså! Men han var ikke helt god heller da..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå