Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 tok tid, men nå er den klar. har hatt den liggende i stua siden søndag bare for å se på den. er nemlig rimelig søkkimponert over at jeg som ikke kan sy har greid å lage en voksiposekopi. Mangler bare et maljehull så er den helt ferdig. fant slikt koselig stoff på jysk. lyse-lyse gult stoff, med masse små olebrummer og tigergutter på. ble skikkelig baby-utseende på den. så nå skal jeg ta fatt på stoffkanten til babykurven, en sånn rynkebord som henger ned på siden. men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal ta fatt på det ennå:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå