Gå til innhold

har kjøpt hund og angrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det eneste den gjør er å plage vettet av meg! tisser og driter inne, bjeffer og maser, er i føttene mine konstant. jeg hater den! og ja han får nok mosjon og stimulans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får selge den...

Eller omplassere den......

Hvis du bor i Trondheim anbefaler jeg Charlottes omplassering.

Vi har hentet hund derfra. :)

Skrevet

bor ikke i trondheim, bor i bergen.

dessuten betalte jeg 10 store for den.. må få solgt den.. stemmer det at man kan levere den tilbake til oppdretter og få tilbake pengene? er bare et par mnd siden vi fikk den..

Skrevet

Hehe.... Unnskyld for at jeg ler..

Men har en følelse av at du kommer til å få kjørt deg her inne med et sånn innlegg...

Har lagt merke til at det er veldig mange "dyrevenner" her..

Jeg syntes det er en ærlig sak jeg..

Det blir ikke alltid som man tror.. Det å ha hund er faktisk veldig veldig mye jobb..

Husker hvor mye jeg "hatet" min egen hund når den var valp og bare virkelig irritrerte vettet at meg..

Nå lever ikke min hund lenger, av naturlige årsaker, og jeg tror nok ikke jeg kommer til å anskaffe meg bikkje igjen...

Håper du finner ut av det.. Lykke til!

Skrevet

Man bør vel strengt tatt tenke over alle fordeler og bakdeler med å ha hund FØR man skaffer seg en. Vil tro at man vet det når man er voksen. Dumt både for deg og hunden at du ikke vil ha den mer. Håper du klarer å få solgt den. Sett annonse i avisa, hund selges pga allergi. Prisavslag 50%. eller noe i den duren.

Skrevet

Visste du ikke dette på forhånd?Å ha en valp er nesten som å ha en baby,det krever utrolig mye.Gidder du,kan du ha mye igjen for det.

Hvilken rase er det?

Skrevet

jo jeg visste at det var mye arbeid, men visste ikke hvor mye. har aldri hatt hund før. og jeg er overbevist om at denne er ekstra ille!! det er som å ha en baby ja, en man hater og som ikke bruker bleie men gjør fra seg overalt. det er en phalene.

Skrevet

Det beste er å henvende seg til kennelen der du kjøpte den, for de fleste vil ta hunden tilbake fremfor at den skal avlives. De betaler som regel tilbake hele beløpet.

Nå må jeg legge til at det er helt vanlig at valper tisser inne, de er som babyer. Og det er faktisk DIN jobb å gjøre den stueren. Nok et eksempel på at man kanskje bør tenke gjennom ting før man påtar seg det ansvaret det er å ha dyr, de er desverre blitt en moteting på lik linje med et par hansker eller noe..

Skrevet

Ta kontakt med oppdretter igjen og få levert den tilbake. Er ikkje sikkert du får full pris i retur, men gi no bikkja fra deg uansett om det koster litt, for bikkja sin del.

Skrevet

For meg var det hardere å pottetrene hunden enn å ha nyfødt baby. Hunden din er neppe ekstra ille, men du er neppe typen til å ha hund

Skrevet

jada jada, vet at det er min jobb. og jeg prøver hver dag! lufter han med en gang jeg står opp, etter han har spist/lekt og generelt en gang i timen til annahver time. alt ettersom. og roser han når han gjør det ute. mange ganger kommer han fra tur og gjør fra seg inne med en gang han kommer inn..

jeg innrømmer det, jeg burde ikke ha hund. men det visste jeg faktisk ikke før jeg kjøpte den, selv om jeg veide for og imot, og var klar over arbeidet. den bare irriterer meg og jeg er ikke glad i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...