Gå til innhold

i.d medium er den veldig mørk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil kalle meg normalt lys i huden,.. de har den på strawberry nå, men ikke fairly light,.. er det den de fleste bruker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

medium beige de fleste bruker!

Skrevet

Hadde faktisk id kurs eller bare minerals som det heter på skolen i dag..

Jeg er også normal lys i huden og jeg fant ut at jeg bruker light. Ser nå på farge kartet at den er et hakk mørkere(medium) enn den light. Så hvis du har normal hud så hadde jeg gått for enten medium eller light.

Fikk beskjed om at den mest solgte fondation var golden medium så det er kanskje det de fleste bruker?!

Skrevet

Til nordisk hud er fairly light eller light det vanligste ifølge min hudpleier. Medium er ofte til "middelhavshud", altså de med mørkere olivenfarget hud.

Mange bruker for mørk foundation og ser nokså teit sminket ut :) Det beste du kan gjøre er å prøve pudderet hos en forhandler for å vite hvilken du skal bestille :)

Skrevet

Jeg kjøpte medium første gang jeg best fra strawberrynet. Men den ble helt feil for min hudtype. Akkurat som den ble for lys/ eller, ett eller annet rart var det hvertfall. Best en dark da - som igjen ble for mørk - men så blandet jeg de to i sammen da og wooops! Perfekt:o)

De fleste rundt meg bruker medium beige tror jeg. Men jeg er full av fregner og liker litt glød

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...