stinky-monkey Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Har kjøpt to sett med klær fra Lindex. Et med NHL på (body og bukse), som mannen min satte stor pris på, da han er stoooor hockey fan ;-) Også ett annet sett med genser og bukse. Også har jeg kjøpt babydyne, babypute, sengesett og sengekant fra Jysk :-) Så da er vi enda noen skritt nærmere å bli ferdig med innkjøp til småtten i magen. Har også kjøpt 3 julepresanger og en bursdagspresang, så nå er jeg nesten helt ferdig med julepresangene i år :-) Juhu!!
Katsi Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Å det er så gøy!!! Jeg skal kjøpe vogn og dyne imorgen Skal på Barnas hus så det er spørs om det ikke blir litt mer også! Ikke så veldig mye jeg trenger egentlig da, har endel fra storesøster og storebror
stinky-monkey Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kunne også tenkt meg en tur på Barnas Hus, for de har så vanvittig mye fint der. Men også litt dyrere, da.. Må ha en tur dit neste gang jeg får lønn tror jeg..he, he :-) Vi mangler ikke så mye til babyen nå. Mangler vogn og stellebag, av sånne store og halvstore ting. Ellers bare litt småtteri som noen nye håndklær kanskje, og litt stelleprodukter. Ellers er det meste i hus nå. Skal få låne litt av en venninde, for vi har kvitta oss med det meste fra de andre. Skulle jo egentlig ikke ha flere..he, he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå