Gå til innhold

Skrekkblandet fryd?!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp testet med CB digital....1 dag (ca) over ikm....

Og JAAAA....jeg er gravid!!!! :o) Skjelven og rask puls her ja....:) Hurra!!!

Strør babystøv til hver og en av dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!så gøy:) har du hatt noe symtomer?

Skrevet

Johoo:)

Tja, føles sånn...men var i min 6 pp nå, så det er vel "normalt"?

Haha...men jeg føler meg totalt uforberedt...er jo heeelt satt ut her!! :o)

Skrevet

så gøy og så spennende da :) gratulerer masse... og lykke til på ferden videre... må prøve å kose deg masse med spiren i magen :)

Skrevet

Tusen takk :o)

Neeei....heller det motsatte..hehe:) Jeg har vært overbevist om at TR skulle komme..Har hatt masse murringer, og litt vondt i ryggen - så jeg var skråsikker på at den skulle være negativ! SÅ feil kan man ta:) Trodde jeg kjente kroppen min jeg... Vært litt småkvalm idag bare...derfor jeg testet...trodde egentlig bare TR var forsinket...

Skrevet

Gratulerer så mye med spire

Skrevet

Grattis så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Har du regnet ut terminen?

Skrevet

Ja, sånn circa ihvertfall...

Med syklus siden jeg startet prøvingen på mellom 25 og 28 dager, blir det 24 Juni... Sommerbaby :o)

Skrevet

Samme som meg, hvis testen i dag var riktig :) Har også litt varierende syklus, så 25-26 juni på meg :)

Skrevet

Oj oj - gratulerer SÅ masse til deg også da :)

Er du over IKM eller? En strek er en strek som de sier:)

Skrevet

Ja, mener jeg skulle ha IKM søndag, to dager siden. Men jeg trodde jeg fikk mensen den dagen, men så har jeg bare blødd litt + resten har vært brun utflod. Derfor er jeg litt usikker enda, klarer ikke å juble skikkelig! ¨Så jeg er nok gravid, men er litt redd for å miste. Har fortsatt brun utflod (sorry detaljene..)

Skrevet

Må skrive her å, GRATULERE, så gøy. Gleder meg til å treffe deg på 1 trimester:)

Skrevet

Gratulerer så mye.

lykke til videre og kos deg masse.

klem...

Skrevet

gratulere!!! er kjempe misunneli nå :) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer Amia! Holdt på å dåne da du ringte i stad. Skjønnte med en gang at du var gravid. Veldig glad på dine vegne:0) Gleder meg til vi sees. Send over litt ekstra støv a! ha ha. Tar en test i morgen tidlig hvis tr ikke kommer i natt,jeg. Snakkes:0)

Skrevet

Du aaaaner ikke hvor mye støv jeg har sendt deg kokkosen min:) Hihi...det fortjener du!!! Jeg krysser fingre for deg i morgen! Det hadde vært det beste i verden om vi fikk samtidig:D

Ringes i morgen da, send meg en melding med oppdatering og:) Sov godt, masse klem:D

Skrevet

Ikke gi bort alt babystøvet da ;-) Jeg vil også ha noe.....

Skrevet

Du er ikke glemt...Har sendt deg en stoooor dose også pfeew, svever over Torshov nå ;-)

Skrevet

Å, så søt du er!! Jeg åpner vinduet på vidt gap i håp om at støvet drysser over meg i natt når jeg sover... :-) Ser for meg deg som Tingeling i Peter Pan..hehe.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...