Gå til innhold

Julebrus, julesjokkolade og alt mulig godt!!! Huff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så har det kommet veldig mye godt i butikken som frister myyye.... He he! :-)

Ikke enkelt å holde seg unna nå nei...

Like før jeg bare gir opp, og tenker at kiloene får jeg tenke på etterpå.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) Jeg synes det er altfor tidlig med julegodterier jeg da!

Jeg har gitt meg selv forbud mot å kjøpe sånn før 1.desember. Jeg har alltid klart det, så har ikke tenkt til å bryte i år heller;)

Men har syyykt lyst på julebrus! Tror ikke det har kommet i butikkene enda, har ikke sett det hvertfall, men er det noe jeg kan komme til å ryke på, så er det det...

Skrevet

Julebrus har de fått her på Rema 1000 hvor jeg bor :-)

Tror jeg skal kjøpe hver sin flaske til meg og mannen min i kveld, til Grey's Anatomy :-) (tror foresten de bare kommer i 6 pakning.. oh, well..he, he ). Det er hvertfall grans sin som er best syns jeg ;-)

Også har de fått julemarsipanpølse, som jeg har kjøpt allerede, men var litt skuffet. Det var ikke så godt som jeg husket det.

Kakemann har jeg kjøpt for et par uker siden, og det er også litt oppskrytt fant jeg ut. Egentlig ganske tørre og kjedelige...

Men det jeg venter aller mest på, som jeg har gleda meg sykt mye til, det er en julekrydderkake de pleier å selge på Rema også. Den er ikke komt enda.. snufs :-( Men, men.. det er jo greit å ha noe å glede seg til også da, at ikke alt skal komme med en gang..

Skrevet

åååå panikk. jeg liker ikke julebrus engang, men nå når jeg leste julebrus her i innlegget fikk jeg sinnsykt lyst på. Men her på rema har de ikke fått det ennå. var der på lørdag, og da hadde de ikke.

men jeg er i full julemodus allerede nå jeg. vi laget gavelapper i helga. sånne bjørkeskiver skjært på skrå som vi boret hull i. så jeg er klar for jul jeg:-)))

Skrevet

Det er jo "bare" 9 uker igjen til jul, så her mumses det kakemenner og supes julebrus! Det går så fort frem til jul, og i hele desember er det så travelt at man knapt får tid å sette seg ned, så bare å nyte det mens man kan!!! Venter på skumnissene fra Cloetta jeg....uhhhmmmmmmm

Skrevet

Jeg klarte å gå forbi marsipanen i dag, men 3 flasker julebrus havnet i korgen ja...

Gjest Mammamoms
Skrevet

i dag var første gangen jeg kom over julemarsipan, på ULTRA, og jeg kan ærlig innrømme at jeg var ganske kjapp ut med hånda og tok en sånn pakke med 5 pølser. Kjøpte faktisk litt krydder til deilige kaker også. Har fått helt dilla på kakesiden www.detsoteliv.no.

Da jeg kom hjem måtte jeg jo smake på en pølse eller to av pakka med marsipanpølsene, men brått hadde jeg jammen spist opp alle fem!!! Fy meg! :-p

Skrevet

Ååå ja. Gikk forbi julebrusen i butikken idag, den var godt plassert helt ved inngangen så umulig å se den. Hadde såå lyst på, hadde til og med hånden på en flaske, men bestemte meg for å legge den tilbake. Hehe..

Men til helgen skal jeg kose meg med julebrus. Det er noe av det beste jeg vet!

Skrevet

Umulig å IKKE se den skulle det stå ;)

Skrevet

Har ikke smakt på marsipanan ennå, men kosa meg med en flaske (0,33) julebrus fra REMA igår kveld. Elsker den julebrusen, den beste som finnes :0)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg ikke liker julebrus eller marsipan jeg... MEN: jeg har likevel mine laster jeg sliter med å holde meg unna. Som f eks: SJOKOLADE........... :-/ Ikke lett å holde seg unna nei.. Særlig ikke nå som ting begynner å nærme seg merker jeg.. Er også veldig glad i kakemenn;-)

Skrevet

ÅHHHHHH nå ble jeg godtesulten:o))) Julebrus liker jeg egentlig ikke, men fy fillern det fikk jeg lyst på... Er av den sorten som ikke helt klarer å styre unna godtehylla i butikken - desverre. Men har ligget syk siden lørdag så har klart å styre unna fristelser. Men nå begynner smaksløkene å virke igjen skjønner jeg. JEG VIL HA JULEBRUS - NÅ:o))))))

Skrevet

Hehe... godt det er fler som er blitt jule koko! For det har jeg virkelig blitt! Og vert det LENGE! Har nesten bare snakket om pepperkakedeig i 2 måneder omtrent! For en uke siden måtte jeg bare gi opp ventingen på at det skulle komme i butikken og laget det selv! NAM NAM! Ble ingen pepperkaker og masse pepperkakedeig, haha! Men det var fryktelig godt da!

Skrevet

Skummelt at det kommer så fryktelig tidlig.. alt drukket masse julebrus, det er jo så godt! Gruer meg til jeg ser sjokoladen og alt det.. jeg er sjokofreak.. klarer ikke la være, sagt det til meg selv at nei nå.. men det hjelper ikkke altså! Kjedelig å "ta det etter fødselen" også da... kiloa sitter godt, ihvertfall etter julemiddager og slikt tull!

Godt vi har permisjon:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...