Gå til innhold

Lakserolje- Farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg ikke høre om risken for styrtfødsel, revning og slike ting, men jeg vil vite om dette kan være skadelig for baby? har nemlig hørt om en som brukte lakserolje for å få i gang fødselen, og babyen hadde hjerneskade(det ble aldri sagt om dette var pga bruk av lakserolje) Så altså, kan lakserolje være skadelig for mor eller baby? Eller blir det kun "frarådet" pga det kan ende med diare, magesmerter og rier, men ingen fødsel dersom man ikke er moden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke om det er farlig for baby.. har jeg aldri hørt om... sist svangerskap tok jeg en hel flaske.. var desperat =( men ingenting skjedde annet en at jeg måtte litt på do.... har en velskapt sønn nå hvertfall :)

Skrevet

mamma tok dette med søstra mi, og hun er ganske så smart hu lille søs:)

Skrevet

Kan ikke tenke meg at det er stoffer som er direkte skadelig for fosteret. Men følgende av å ta lakserolje og dermed få fødsel som ender i styrtfødsel kan jo i verste fall påføre babyen skader.

Skrevet

Hvilken skade kan baby få av styrtfødsel?

Jeg tør uansett IKKE å ta d... orker ikke tanken på diare og magesmerter uansett om d resulterer i fødsel..vil ikke sitte på dass en halv uke!

Skrevet

Mamma tog det med mig och mina två syskon,

och jag vill väl säga att vi har blivit relativt normala he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...