Babylykke_09 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 er i dag akkurat 10 uker på veg og var på min aller første svangerskapskontroll i dag visste ikke helt hva jeg skulle forvente at skulle skje på kontrollen, og trodde egentlig det var mest papirarbeid men neida!! Legen var kjempe koselig spurte meg om masse, og fant frem mange brosjyrer og en bok til både meg og partneren min hadde med meg mamma, godt og ha med støtte Legen spurte om hun skulle prøve å finne hjertelyden, men ville ikke gjøre det hvis jeg kom til å bli engstelig hvis hun misslyktedes. jeg sa som det var at jeg visste at det var vanskelig å finne så tidlig, så da satte vi i gang. Trodde ikke vi kom til å få høre noe, men sannelig i noen små korte sekund av og til kunne vi høre flotte hjerteslag :) men babyen beveget på seg for mye til å få høre lenge en flott opplevelse gleder meg vannvittig til neste time som er med jordmor om seks uker
Ayka 09+13+14 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Så koselig! Skulle egentlig på min første svangerskapskontroll i dag,men valgte å reise til mor og far en tur i stede,så skal til legen torsdagen om en uke Gleder meg kjempemye! Håper legen min er like ivrig ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå