Gå til innhold

Flott opplevelse :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i dag akkurat 10 uker på veg :) og var på min aller første svangerskapskontroll i dag :) visste ikke helt hva jeg skulle forvente at skulle skje på kontrollen, og trodde egentlig det var mest papirarbeid :)

men neida!! Legen var kjempe koselig :) spurte meg om masse, og fant frem mange brosjyrer og en bok til både meg og partneren min :) hadde med meg mamma, godt og ha med støtte :) Legen spurte om hun skulle prøve å finne hjertelyden, men ville ikke gjøre det hvis jeg kom til å bli engstelig hvis hun misslyktedes. jeg sa som det var at jeg visste at det var vanskelig å finne så tidlig, så da satte vi i gang.

Trodde ikke vi kom til å få høre noe, men sannelig i noen små korte sekund av og til kunne vi høre flotte hjerteslag :):) men babyen beveget på seg for mye til å få høre lenge :)

en flott opplevelse :) gleder meg vannvittig til neste time :) som er med jordmor om seks uker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :)

Skulle egentlig på min første svangerskapskontroll i dag,men valgte å reise til mor og far en tur i stede,så skal til legen torsdagen om en uke :) Gleder meg kjempemye! :) Håper legen min er like ivrig ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...